نشست همکاری مشترک بهزیستی و نهاد کتابخانه های عمومی استان هرمزگان

مدیرکل بهزیستی هرمزگان گفت : باید در نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی بکوشیم تا جامعه ای سرشار از خلاقیت و ایده های نو داشته باشیم .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان؛ در راستای توسعه و گسترش زمینه های همکاری مشترک و افزایش تعاملات برون سازمانی و نیز استفاده از ظرفیت های فی ما بین سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با همراهی  مهدی محمدی معاون امور توانبخشی و مریم علیمرادی کارشناس فرهنگی بهزیستی استان با حضور در اداره کل کتابخانه های عمومی استان ، با فرشاد محمدی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان دیدار و گفتگو کرد.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این نشست ضمن تبریک انتصاب محمدی به عنوان مدیرکل کتابخانه های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی استان هرمزگان از همراهی و همکاری صمیمانه این مجموعه در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف تحت پوشش سازمان بهزیستی با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بین اقشار مختلف مردم و مددجویان این سازمان تشکر و قدردانی نمود .

جهانشاهی در ادامه به ارائه ، گزارشی از اهم فعالیت ها و خدمات سازمان بهزیستی به عموم مردم و گروههای مختلف جامعه هدف تحت پوشش پرداخت .

وی اظهار داشت : باید در نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی بکوشیم تا جامعه ای سرشار از خلاقیت و ایده های نو داشته باشیم .

مدیرکل بهزیستی هرمزگان افزود : بهزیستی و نهاد کتابخانه های عمومی استان هر دو سازمانی خدمت رسان ، اجتماع محور و مردمی هستند و با همکاری های مشترک می توان هم در موضوع ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و هم در بحث کاهش آسیبها ی اجتماعی گامهای موثر و تاثیر گذاری برداشت .

سامیه جهانشاهی همچنین آمادگی کامل بهزیستی استان را به منظور تعامل و همراهی با نهاد کل کتابخانه های استان در راستای ارتقاء سطح سلامت روان کارکنان این مجموعه جهت برخورداری از خدمات مراکز مشاوره روانشناختی، برگزاری کلاسهای آموزشی مهارتهای زندگی و سایر خدمات اعلام داشت .

فرشاد محمدی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان نیز ضمن خوشامدگویی و ابراز خرسندی از حضور مجموعه بهزیستی اظهار داشت : بهزیستی یکی از نهادهای اجتماعی ، پرتلاش و فعال جامعه است و ارائه خدمات این سازمان به اقشار مختلف و بویژه افراد نیازمند و کم برخوردار جامعه حائز اهمیت و قابل تقدیر است .

وی گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی را یکی از راه حلهای برون رفت از مشکلات و آسیب های اجتماعی برشمرد و گزارشی از عملکرد کتابخانه های عمومی استان ارئه کرد.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ترویج فرهنگ استفاده از کتاب یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری مد ظله العالی می باشد که بر همین اساس اداره کل کتابخانه های عمومی استان از ظرفیت های بالقوه و ویژه ای جهت استفاده عموم و بالاخص جامعه هدف سازمان بهزیستی برخوردار است و به لحاظ خدمت رسانی خدمات متنوعی را دارا می باشد.

وی گفت : هدف نهاد کتابخانه های عمومی افزایش سرانه مطالعه و افزودن کتاب به سبد فرهنگی خانواده ها بویژه خدمت رسانی به افراد کم برخوردار در مناطق محروم است .

 فرشاد محمدی در پایان آمادگی کامل خود را جهت ارایه خدمات به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی اعلام داشت.

کد خبر 87327

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد