در رسانه| تداوم همکاری های بهزیستی و بانک توسعه تعاون استان اردبیل

تفاهم نامه همکاری های بهزیستی و بانک توسعه تعاون استان اردبیل برای یکسال دیگر تمدید شد

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان اردبیل، در نشست مدیر شعب بانک توسعه تعاون با مدیرکل بهزیستی استان به  که روسای دوایر و کارشناسان بانک و معاونین اداره کل بهزیستی نیز حضور داشتند، تفاهم نامه همکاری فی مابین به امضاء رسید و دو طرف بر ادامه تعامل متقابل سازنده  سال گذشته تاکید کردند.

 در این جلسه که در محل دفتر مدیر کل بهزیستی استان برگزار شد، مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان با بیان اینکه این بانک صد درصد اعتبار ابلاغی از محل بند «ب» تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱  مربوط به مددجویان بهزیستی در راستای ایجاد اشتغال را جذب کرده است، گفت: ایجاد درآمد و توانمندسازی خانواده تحت پوشش این نهاد حمایتی هدف طرح و اولویت بانک توسعه تعاون است و این بانک در سال جدید نیز با همت و اشتیاق مضاعف پرداخت تسهیلات به مددجویان را در اولویت قرار داده و بخش قابل توجهی از اعتبار سال جاری را نیز پرداخت کرده است.  

عادل کریمی اظهار داشت: بانک توسعه تعاون، بانک صددرصد دولتی و تخصصی بخش تعاون بوده و حمایت از اعضا و تشکل های تعاونی وظیفه و ماموریت ذاتی این بانک است.  

او ادامه داد: براساس راهبردهای ابلاغی بانک توسعه تعاون و در راستای توانمندسازی بخش تعاون جهت ایفای نقش موثر در توسعه اقتصاد ملی،  تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون از محل منابع داخلی بانک به تعاونگران، ۲ درصد پایین تر از نرخ مصوب شورای پول و اعتبار است و مددجویان بهزیستی می توانند با تشکیل تعاونی های تولیدی اشتغال محور از بسته های حمایتی این بانک بهره مند شوند.  

او از پرداخت تسهیلات به کارکنان بهزیستی در سال گذشته طبق تفاهم نامه منعقد شده خبر داد و گفت: همه دستگاههای  دولتی و بخش خصولتی استان می توانند در قالب انعقاد تفاهم نامه از مزایای پرداخت تسهیلات بدون ضامن، وام قرض الحسنه و...  بانک توسعه تعاون استان اردبیل بهره مند شوند.  

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل نیز با ابراز خشنودی و اعلام رضایت از همکاری های بانک توسعه تعاون با بهزیستی گفت: بانک توسعه تعاون همکاری های ارزشمند و شایسته ای با ما دارند و این همکاریها به ایجاد اشتغال و توانمند سازی تعدادی از مددجویان انجامیده است.  

حامد رضایی ادامه داد: در مراسم و محافل مختلف مراتب قدردانی خود را از بانک توسعه تعاون ابراز و در نامه ای که به استاندار محترم و مقام عالی استان تقدیم کردیم این موضوع را ذکر کرده ایم.  

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به فعالیت ۸٠ مرکز مشاوره، کمپ های ترک اعتیاد، ۶٠ مرکز توانبخشی و دیگر مراکز تحت پوشش بهزیستی استان، از تشکیل انجمن این مراکز خبر داد و ابراز امیدواری کرد: همکاری های مراکز تحت پوشش بهزیستی با بانک توسعه تعاون گسترش یابد.

کد خبر 86352

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد