۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸

کاشان| گره‌های امیدآفرین زنان قالی‌باف

آیین بهره برداری از گروه قالی بافی همیار زنان سرپرست خانوار "امید"
کاشان| گره‌های امیدآفرین زنان قالی‌باف

همزمان با هفته بهزیستی و با حضور معاون مدیر کل بهزیستی استان اصفهان و گروه قالی بافی همیار زنان سرپرست خانوار (امید) مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

       به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان کاشان، عبدالرضا اسماعیلی معاون مدیر کل بهزیستی استان، متقی‌نژاد، معاون مدیر کل و رئیس اداره بهزیستی کاشان و مهران‌فر رئیس شورای اسلامی شهر برزک، در بزرگداشت هفته بهزیستی و چهل و دومین سال تاسیس سازمان بهزیستی کشور گروه قالی بافی زنان سرپرست خانوار (امید) را که به بافت قالی دست باف کاشان، می پردازند افتتاح کرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان گفت: این گروه با حضور جمعی از زنان سرپرست خانوار و با تخصیص اعتباری بالغ بر۶۰۰ میلیون ریال از سوی سازمان بهزیستی کشور راه اندازی شده است.

ام‌البنین متقی‌نژاد افزود: راه‌اندازی گروه‌های همیار یکی از راه‌های موفق توانمندسازی زنان سرپرست خانوار می‌باشد که برای تشکیل و راه‌اندازی این گروه‌ها مبلغی بلاعوض، به صورت متغیر و بر مبنای نوع طرح پیشنهادی و همچنین میزان هزینه کرد آن طرح از سوی سازمان بهزیستی تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: در صورت پیشرفت مفید و مناسب طرح پیشنهادی به منظور حمایت و پشتیبانی بیشتر، جهت توسعه آن فعالیت، مبالغ بلاعوض دیگری با عنوان "توسعه ی کار" به آنها اختصاص خواهد یافت.

گره‌های امیدآفرین زنان قالی‌باف

گره‌های امیدآفرین زنان قالی‌باف

گره‌های امیدآفرین زنان قالی‌باف

کد خبر 86176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد