آران و بیدگل| رشد دو و نیم برابری پرداخت تسهیلات اشتغال زایی در شهرستان

همزمان با هفته بهزیستی، طرح‌های اشتغالزایی  با حضورعبدالرضا اسماعیلی معاون اموراجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، در شهرستان آران وبیدگل افتتاح شد.

     به گزارش روابط عمومی، عبدالرضا معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به اهمیت توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی گفت:  امیدواریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده بتوانیم در این شهرستان صنعتی، شاهد اشتغال توانخواه و همراهی بیش از پیش کارفرمایان و صاحبان صنایع باشیم.

حیدر ایمانیان رییس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به رشد دونیم برابری پرداخت تسهیلات اشتغالزایی درسال ۱۴۰۱ابراز داشت: در سال  ۱۴۰۱جمعا به ۱۳۱نفر مبلغی بالغ بر صد و چهار میلیارد ریال تسهیلات اشتعالزایی قرض‌الحسنه  در شهرستان آران و بیدگل به جامعه هدف بهزیستی پرداخت شده است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کارشناس اشتغال و پیگیری‌های کارشناسان و مددکاران حوزه‌های تخصصی اظهار داشت: از مجموع ۱۳۱ تسهیلات، ۷۵مورد تسهیلات مشاغل خانگی، ۴۷مورد تسهیلات خرد و ۹ مورد تسهیلات کارفرمایی بوده است.

آران و بیدگل| رشد دو و نیم برابری پرداخت تسهیلات اشتغال زایی در شهرستان

کد خبر 86083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد