بازدید آیت الله دژکام امام جمعه معزز شیراز از مجتمع و خانه سلامت شهید استادیان و نشست با مدیر کل  و اعضای شورای معاونین

بازدید آیت الله دژکام امام جمعه معزز شیراز از مجتمع و خانه سلامت شهید استادیان و نشست با مدیر کل ,اعضای شورای معاونین ,سرپرست وکارکنان مجتمع شهید استادیان به مناسبت هفته بهزیستی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

محمدرضا هوشیار در این نشست ضمن حفظ یاد و خاطره شهید فیاض بخش موسس سازمان بهزیستی و بیان شعار هفته بهزیستی باعنوان برای مردم برای به زیستن و تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبداله الحسین (ع),به تشریح فعالیت ها و عملکرد معاونت های تخصصی بهزیستی فارس پرداخت و گفت :بهزیستی با دامنه فعالیتی گسترده از مشاورات ژنتیک پیش از تولد تا زمان سالمندی ارائه خدمت می نماید .

مدیر کل بهزیستی فارس به بیان شاخص های عملکردی سال ۱۴۰۰ با سال ۱۴۰۱ پرداخت و افزود در ارائه خدمات رشد شاخص قابل توجهی داشته ایم در سال ۱۴۰۱ تعداد ۸۷۹ مورد بازدید های نظارتی انجام شده که این تعداد در سال ۱۴۰۰ عدد ۳۵۰ بوده است و در پرداخت کمک هزینه معیشتی و کمک هزینه آموزشی ,کمک هزینه بهداشتی,لوازم توانبخشی(ویلچر -سمعک و ..) هم رشد قابل توجهی داشته ایم.

او در ادامه اظهار داشت تعداد ۴۲ نفر در سال ۱۴۰۱ از سهمیه استخدام ۳% معلولین بهره مند شده اندو ۱۸۵۰ نفر هم کمک هزینه حق پرستاری از بهزیستی فارس دریافت نموده اند و تعداد پشت نوبت مستمری هم به صفر رسیده است.

مدیر کل بهزیستی فارس به طرح های پیشگیرانه بهزیستی اعم از غربالگری بینایی-غربالگری شنوایی و مشاورات ژنتیک و طرح های کاهش آسیب بهزیستی هم پرداخت و در خصوص الزام غربالگری شنوایی برای صدور گواهی ولادت پیرو انعقاد تغاهم نامه با ثبت احوال نیز توضیحاتی ارائه داد و در ادامه به آمار فرزندخواندگی و خدمات ارائه شده به فرزندان بهزیستی پرداخت.

طرح های مسکن و اشتغال,تشکیل کانون بازنشستگان,برپایی نمایشگاه های مختلف از توانمندی ها و محصولات جامعه هدف بهزیستی فارس,تشریح برنامه ها و افتتاحیه های بهزیستی در هفته ای که گذشت(۲۴ تا ۳۰ تیرماه۱۴۰۲) نیز بخشی از موارد مطرح شده در این نشست توسط مدیر کل بهزیستی فارس بود.

کد خبر 85953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد