سخنرانی مدیر کل بهزیستی فارس پیش از خطبه های  نماز جمعه غرب شیراز

محمدرضا هوشیار مدیر کل به همراه اعضای شورای معاونین با حضور درمصلای نماز جمعه غرب شیراز با برپایی میز ارتباطات مردمی به بررسی و رفع حضوری چالش های مراجعین پرداختند. و در ادامه مدیر کل بهزیستی فارس پیش از خطبه های نماز جمعه به ایراد سخنرانی پیرامون هفته بهزیستی و خدمات بهزیستی فارس پرداخت.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

هوشیار ضمن تشریح برنامه ها و افتتاحیه های انجام شده در هفته بهزیستی اعم از افتتاح اورژانس اجتماعی شهرستان بیضا,همایش تجلیل و تقدیر ار از خیرین سراسر استان فارس و خیرین سلامت اجتماعی فارس ا,فتتاح موسسه فرزندان مستقل امید آینده فارس ,افتتاح خانه ۶ تا ۱۲ سال پسرانه آشیانه مهر,همایش تجلیل و تقدیر از دکتر سید بصیر هاشمی رئیس مرکز کاشت حلزون شنوایی فارس و تیم کاشت حلزون و خانواده های کودکان کاشت حلزون و انعقاد تفاهم نامه ۴ جانبه فی مابین بهزیستی فارس،صدا و سیما،شهرداری و شورای شهر شیراز جهت استفاده از مترجم زبان اشاره ناشنوایان در اخبار فارس و ...  پرداخت .

او در ادامه به افتتاح مرکز مشاوره حضوری دولتی غرب شیراز اشاره کرد و گفت:

افتتاح مرکز مشاوره دولتی حضوری غرب شیراز در هفته بهزیستی نقطه عطفی در ارائه خدمات مشاوره‌ و روانشناختی به هم استانی ها است,تا کنون خدمات مشاوره ای در قالب خط تلفنی رایگان ۱۴۸۰ به هم استانی‌ها ارائه می‌شد و در سال گذشته بیش از ۱۳۴ هزار تماس توسط هم استانی‌ها برای دریافت مشاوره رایگان با این خط برقرار شده است و اکنون با افتتاح مرکز مشاوره حضوری دولتی غرب شیراز خدمات روانشنناختی در حوزه زوجین، خانواده ،کودک و نوجوان ،سالمندی، ژنتیک و ... به صورت حضوری و برای جامعه هدف بهزیستی ،کمیته امداد ، بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت رایگان و برای عموم مردم با تعرفه دولتی ارائه خواهد شد.

مدیر کل بهزیستی فارس در این سخنرانی اظهار داشت اگر افرادی نیاز به مشاوره  در این مرکز را دارند و توان پرداخت تعرفه دولتی را ندارند ضمن ارتباط با دفتر امام جمعه غرب شیراز امکان ارائه تخفیفات دیگر به ایشان وجود دارد./

کد خبر 85928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد