بستک| افتتاح مسکن خانواده دارای دو عضو معلول در شهر کوهیج

فرماندار بستک گفت : دولت توجه ویژه‌ای به بخش مسکن دارد و در شهرستان بستک نیز این مهم به طور جد در حال پیگیری می باشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در آیین افتتاح مسکن دو عضو معلول در شهر کوهیج که به مناسبت هفته بهزیستی انجام شد، جلالی فرماندار شهرستان بستک بیان داشت: دولت عزم راسخی برای بخش مسکن دارد و در شهرستان بستک نیز در چهار شهر مراحل ساخت در حال پیگیری می باشد و جلسات مربوط به مسکن به صورت منظم برگزار می شود تا هرچه سریعتر افراد متقاضی به خواسته خود برسند.

فرماندار بستک همچنین اظهار داشت افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مثل بهزیستی از معافیت هایی در بخش مسکن برخوردارند که می توانند با مراجعه بهزیستی و کارشناس مسکن از آن مطلع گردند.

در ادامه علی غنایی ضمن اعلام عملکرد بهزیستی در حوزه مسکن اعلام داشت :،سال گذشته در حوزه مسکن معلولین ۴۵ واحد با کمک بلاعوض بهزیستی به معلولین تحویل داده شده و ۳۸ واحد دیگر نیز در حال ساخت می باشد.

رئیس بهزیستی همچنین در مراسم افتتاحیه یک واحد مسکن در کوهیج گفت: این واحد مسکونی ۲ خوابه به همت خیرین گرانقدر و کمک بلاعوض بهزیستی ساخته شده و امروز تحویل می گردد.

در حاشیه این مراسم از شیخ حسن عباد نماینده خیرین که در ساخت این واحد مسکونی همت نموده بودند، با اهدای لوح تقدیر، قدردانی بعمل آمد.

در ادامه این مراسم فرماندار بستک به اتفاق رئیس اداره بهزیستی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کوهیج، مددکاران و کارشناسان بهزیستی از منزل دو خانواده دارای عضو معلول بازدید نمودند.

دیدار رییس و کارکنان بهزیستی با امام جمعه شهرستان از دیگر برنامه های بهزیستی شهرستان بستک به مناسبت بزرگداشت هفته بهزیستی بود.

کد خبر 85715

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد