بهار| نشست خبری سرپرست بهزیستی با اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی

اولین نشست خبری محمد قادری احسانپور، سرپرست بهزیستی بهار با حضور مسئول روابط عمومی و اصحاب رسانه در دفتر مدیریت این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان بهار، قادری احسانپور سرپرست بهزیستی شهرستان بهار، در اولین نشست خبری خود که با خبرنگاران اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی حضور داشتند ضمن تبریک هفته بهزیستی به تشریح برنامه ها، اقدامات، طرح ها، برنامه ها و فعالیت های بهزیستی در حوزه های تخصصی توانبخشی، اجتماعی، پیشگیری، مشارکتهای مردمی، اورژانس اجتماعی، اشتغال و مسکن و ... با اصحاب رسانه گفتگو کرد

قادری  در ادامه سخنانش اظهار داشت: خوشبختانه شهرداران و مدیران شهرستان بهار در خصوص مناسب سازی شهر و برای حضور افراد دارای معلولیت فعالیت و عملکرد خوبی داریم.

وی با ارائه عملکرد یکساله به اصحاب رسانه گفت : از مهمترین اقدامات بهزیستی، فعالیت در حوزه کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان می‌باشد که این امر با اطلاع‌رسانی، آگاه سازی و برگزاری دوره های آموزشی در سطح شهر و روستاهای شهرستان میسر گردیده است.

سرپرست بهزیستی بهار در ادامه، به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به زنان سرپرست خانوار، معلولین و معتادان بهبود یافته اشاره کرد و افزود : توانمندسازی جامعه هدف از مهمترین اقدامات بهزیستی است که در این زمینه، بهزیستی بهار موفق عمل کرده و توانسته با راه اندازی یک گروه همیار فعال برای زنان سرپرست خانوار، خودسرپرست و در معرض آسیب اشتغالزایی نماید و  همچنین گفت با پرداخت وامهای خوداشتغالی به افراد جامعه هدف و ایجاد اشتغال پایدار و موفق یکی دیگر از مهمترین اقدامات بهزیستی بهار می باشد.

قادری همچنین از اعتماد خیرین به بهزیستی بهار و واحد مشارکتهای مردمی ابراز خرسندی نمود.

وی در خصوص پیشگیری از معلولیت ها خاطرنشان کرد: با توجه به مهم بودن پیشگیری از معلولیت ها در بارداری، آزمایشات ژنتیک زوجینی که فرزند معلول دارند و غربالگری به صورت رایگان انجام می شود تا از وجود معلولیت در خانواده ها پیشگیری شود.

قابل یادآوری است در این نشست از خبرنگاران حاضر در جلسه با اهدا لوح تقدیر و هدیه تقدیر شد.

کد خبر 84790

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد