جاسک | افتتاح ساختمان جدید اورژانس اجتماعی شهرستان جاسک

بمناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی ، آبین افتتاح ساختمان اورژانس اجتماعی شهرستان جاسک با حضور فرماندار شهرستان، احمد بلوچ رییس اداره بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در دومین روز از گرامیداشت هفته بهزیستی ، آیین افتتاح ساختمان اورژانس اجتماعی شهرستان جاسک با حضور مهندس مهرانی فرماندار شهرستان ، احمد بلوچ رییس اداره بهزیستی و کارکنان اورژانس و بهزیستی برگزار شد.
مهندس مهرانی فرماندار جاسک با اشاره به نقش اورژانس اجتماعی در کنترل و کاهش آسیبها در شهرستان گفت : وجود ساختمانی کامل و مجهز بسیار ضروری بود که با یاری خداوند متعال امروز این امر محقق شد.
وی با بیان اینکه اورژانس اجتماعی یکی از برنامه‌های مداخله در مسائل اجتماعی با هدف پیشگیری از آسیب‌هاست، افزود؛ اورژانس اجتماعی یکی از برنامه‌هایی است که برای حل مشکلات مردم توسط دفتر امور آسیب‌ دیدگان سازمان بهزیستی در حال اجراست.
در ادامه آقای بلوچ رییس اداره بهزیستی گفت :اورژانس اجتماعی تلفیقی از مداخله در بحران فردی، خانوادگی و اجتماعی(مرکز اورژانس اجتماعی)، خط تلفن ۱۲۳، تیم سیار اورژانس می باشد.
رییس اداره بهزیستی اذعان داشت : از جمله ویژگی برنامه اورژانس اجتماعی «به موقع بودن»، «تخصصی بودن» و «در دسترس بودن» خدمات می باشد.
کد خبر 84618

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد