نهاوند| جلسه هماهنگی انعقاد تفاهم نامه

با حضور سرپرست بهزیستی شهرستان جلسه هم اندیشی بهزیستی شهرستان و سازمان فنی و حرفه ای جهت هماهنگی و برنامه ریزی در اجرای هرچه مناسب تفاهمنامه های منعقده بین دو سازمان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان نهاوند، شهرام کلوندی، رئیس بهزیستی شهرستان، در ابتدای جلسه  در خصوص اجرای تفاهمنامه های بین دو سازمان گفت: انتظار می رود در قالب این تفاهم نامه ها افراد تحت حمایت اعم از افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، فرزندان بهزیستی، کودکان کار و خیابانی، بهبود یافتگان اعتیاد، افراد آسیب دیده و در معرض آسیب اجتماعی می توانند از خدمات آموزشی، فنی و حرفه ای شهرستان بهره مند گردند.

کلوندی در خصوص انتظارات از بهزیستی گفت: نیازسنجی آموزش مشاغل و اعلام به فنی و حرفه ای به منظور برنامه ریزی ویژه جامعه ی هدف، معرفی افراد متقاضی حرفه آموزی به فنی و حرفه ای، پیگیری اشتغال افراد مهارت آموخته تا حصول نتیجه در دستور کار قرار گرفت.

درادامه جلسه روسای واحد خواهران و برادران آموزش فنی و حرفه ای شهرستان، نیز برنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز بهزیستی توسط فنی و حرفه ای را یکی از تعهدات سازمان فنی حرفه ای ذکر کرد و گفت: معرفی فضاهای آموزشی مناسب برای تسهیل دسترسی افرادمعلول و همکاری در معرفی مربیان مهارت آموخته جهت آموزش افرادجامعه هدف بهزیستی، ثبت نام آنها، برگزاری دوره های آموزشی، صدور گواهینامه های معتبر وهمکاری در معرفی دانش آموختگان تحت حمایت به بنگاههای اقتصادی  از خدمات و  اقدامات فنی و حرفه ای می باشد.

درپایان جلسه، تفاهمنامه های فی مابین هردو سازمان در بخش خواهران و برادران بازخوانی، تصحیح و برانتظارات و نیازهای جدید تاکید گردید.

کد خبر 83278

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد