تویسرکان|آگاهسازی عمومی در هفته مبارزه با مواد مخدر

برپایی غرفه های مشاوره و آگاه سازی در پارکها و بوستانهای شهر و توزیع پوستر در سیستم حمل و نقل عمومی با هدف پیشگیری از مصرف مواد مخدر.

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، موسسه راز بزرگ زندگی؛ تحت نظارت واحد پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان با هدف تحقق شعار " والد آگاه؛ کودک ایمن"  اقدام به برپایی دو غرفه در مراکز شلوغ شهر و توزیع پوستر در سیستم حمل و نقل عمومی نمود.

به گزارش روابط عمومی و امورفرهنگی اداره بهزیستی شهرستان تویسرکان اسمعیل بیگی رئیس بهزیستی شهرستان  گفت: یکی از این غرفه ها در بازارچه ای که در بوستان جوار آرامگاه حیقوق نبی علیه السلام برپاشده راه اندازی شده است ودر این غرفه بروشورهای مربوط به  پیشگیری از اعتیاد در ساعات بعدازظهر بین افراد بازدیدکننده از بازارچه توزیع می شود.

ایشان افزود :  همچنین پرسنل مرکز شبها در پارک نبوت، محل اجرای " جشن بزرگ عید تا عید " حاضر شده و ضمن استفاده از پک مواد مخدر و بروشورهای آگاه سازی، با ارائه مشاوره های رایگان توسط استاد ایرج بختیاری به آگاه سازی در خصوص پیشگیری از مصرف مواد مخدر می پردازند.

رئیس بهزیستی شهرستان  گفت: به منظور آگاه سازی حداکثری اقدام به توزیع بروشور در سیستم حمل و نقل عمومی نموده و پوسترهای آگاه سازی پیشگیری از اعتیاد در تاکسیهای سطح شهر قابل رؤیت عموم می باشند.

تویسرکان|آگاهسازی عمومی در هفته مبارزه با مواد مخدر

تویسرکان|آگاهسازی عمومی در هفته مبارزه با مواد مخدر

کد خبر 83229

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد