تشکیل کارگروه مشترک به منظور خدمت رسانی مطلوب و شایسته به اقشار نیازمند

در راستای حمایت و رفع مشکلات جامعه هدف تحت پوشش ، فاطمه پوریان معاونت پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی هرمزگان با سرهنگ پاسدار حمید ماندگاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرعباس دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ با هدف توسعه و گسترش تعاملات برون سازمانی و استفاده از ظرفیت های فی مابین ، فاطمه پوریان معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی هرمزگان با همراهی سیده صدیقه موسوی مسئول دفتر فوق برنامه و تربیت بدنی بهزیستی استان با سرهنگ پاسدار حمید ماندگاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرعباس دیدار و گفتگو کرد .

پوریان در جریان برگزاری این نشست که در محل دفتر فرماندهی سپاه شهرستان انجام شد ضمن قدردانی از تعامل و همراهی موثر مجموعه سپاه در خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان بهزیستی به معرفی و تشریح فعالیتها و خدمات سازمان در حوزه های مختلف پرداخت و اظهار داشت : دامنه فعالیتهای سازمان بسیار متنوع و گسترده است .

وی ادامه داد: سازمان بهزیستی هم همانند سپاه دارای نقاط مشترکی به لحاظ خدمت رسانی به اقشار محروم و کم برخوردار جامعه می باشد .

پوریان گفت : باید از همه ظرفیت ها و فرصتهای موجود در جهت رفع مشکلات گروه های مختلف تحت پوشش استفاده نماییم تا بتوانیم با هم افزایی و هم سویی هر چه بیشتر بستر و شرایطی را فراهم سازیم تا گوشه ای از درد و رنج محرومین بکاهیم.

سرهنگ پاسدار حمید ماندگاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرعباس نیز ضمن خوشامدگویی از تلاشهای شبانه روزی کارکنان بهزیستی در جهت خدمت رسانی به مددجویان نیازمند قدردانی کرد و گفت : سپاه همواره با همه قوا و امکانات در اختیار ، در تمامی بلایا و حوادث اولین نیرویی است که وارد میدان  کمک رسانی می شود و آخرین نیرویی است که خارج می شود . وی افزود : این آمادگی را داریم که به صورت هدفمند ،مستمر و مداوم جامعه هدف سازمان بهزیستی را مورد حمایت قرار دهیم چرا که خدمت در سازمانی همچون بهزیستی نوعی عبادت و کاری ارزشی به شمار می رود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: امیدواریم با تعامل دو سویه و استفاده از ظرفیت های مشترک فی ما بین بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم و نیازمندان باشیم .

سرهنگ پاسدار حمید ماندگاری افزود:باید در حرکتی جهادی ، همگام با هم برای کاهش آسیب های اجتماعی,بهبود معیشت و تسکین آلام مردم نیازمند تلاش کنیم .

گفتنی است : استفاده از ظرفیت های فرهنگی و ورزشی مجموعه سپاه ، رعایت اصول مناسب سازی در اماکن و فضاهای فیزیکی تحت نظارت ،ارائه خدمات جهادی و سازندگی در مناطق کم برخوردار به جامعه هدف سازمان و تشکیل کارگروه مشترک به منظور خدمت رسانی مطلوب و شایسته به اقشار نیازمند از جمله مهمترین مباحث مطرح شده در این نشست بود.

کد خبر 82300

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد