نشست صمیمی معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی هرمزگان با کارکنان

در راستای ایجاد تعامل و همدلی بیشتر ، معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان طی نشستی صمیمانه با جمعی از کارکنان اداره کل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان؛ فاطمه پوریان معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان طی نشستی صمیمی با جمعی از کارکنان بهزیستی در محل سالن اجتماعات این اداره کل دیدار و گفتگو کرد .

وی در این نشست از زحمات و تلاشهای ستودنی کارکنان تشکر و قدردانی نمود و خواستار تعامل و همراهی بیشتر کارکنان با مسئولین بهزیستی استان به منظور تحقق اهداف عالیه سازمان شد . پوریان همچنین در ادامه به بیان توضیحاتی در خصوص مسائل رفاهی و پرداختی های اخیر پرداخت و گفت: شفاف سازی و اعتماد سازی مبنا و سرلوحه مسئولین بهزیستی استان است و این مهم محقق نمی گردد جز با تعامل دو سویه .

این مقام مسئول با اشاره به مشقات و سختی کار در بهزیستی ، ابراز داشت: همه تلاش مدیریت و معاونت پشتیبانی دیده شدن زحمات شبانه روزی همه کارکنان در حوزه ها و قسمتهای مختلف می باشد.

پوریان افزود : امیدواریم بتوانیم پاسخگوی مشکلات و دغدغه های همکاران باشیم و با رایزنی با سطوح بالاتر حس انگیزه مندی را در بین کارکنان ارتقا دهیم .

در ادامه هر یک از کارکنان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداخته و نقطه نظرات خود را درباره مسائل مختلف ارائه کردند.

کد خبر 81618

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد