رودبار | تقدیر مدیرکل بهزیستی گیلان و فرماندار رودبار از ورزشکار توانخواه رودباری

صبح روز شانزدهم خرداد ماه؛ سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان و طهمورث عموپور فرماندار رودبار طی برگزاری مراسمی در محل فرمانداری این شهرستان از "زین العابدین مهدوی" به منظور کسب مقام قهرمانی در مسابقات قایقرانی کشور تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ سیدمهدی خدمت بین دانا مدیر کل بهزیستی گیلان در این مراسم تقدیر ضمن ابراز خرسندی از افتخار آفرینی جامعه هدف بهزیستی در میادین ورزشی اظهار داشت: کسب هر موفقیتی از سوی ورزشکاران مطمئنا در سایه تلاش و  پشتکار به دست می آید و درخشش ورزشکارانی با شرایط جسمانی ویژه در میادین ورزشی نشان دهنده آن است که از همت والا و اراده ای آهنین برخوردارند و در زندگی هیچگاه دست از تلاش بر نمی دارند و با  امید و توکل بر خدا مسیر موفقیت را طی می کنند و بر بلندای افتخار و عزت می رسند.

وی در ادامه این افتخار آفرینی ها از سوی ورزشکاران توانخواه را مایه افتخار عموم جامعه بالاخص خانواده بزرگ بهزیستی دانست و گفت: ورزشکان توانخواه علیرغم دارا بودن شرایط ویژه با رسیدن به موفقیت دست به کار بزرگی می زنند و از این روی شایسته است تا همواره مورد تقدیر و تشویق قرار گیرند.

همچنین در پایان این مراسم از سوی مدیرکل بهزیستی گیلان و فرماندار شهرستان رودبار لوح سپاس و هدایایی به رسم تقدیر به " زین العابدین مهدوی" ورزشکار توانخواه رودباری اهدا شد.

کد خبر 81264

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد