بهترین خانه قم خانه فرزندان بهزیستی شد

همزمان با سالروز ولادت کریمه اهل بیت (س) و روز دختر بهترین خانه قم طی مراسمی به عنوان خانه فرزندان بهزیستی افتتاح و تحویل دختران 7 تا 13 سال شد.

در آیین افتتاح این مرکز باشکوه و بی نظیر که به مناسبت فرخنده میلاد کریمه اهل بیت (س) و روز دختر و با حضور دکتر توفیق بخش و همسرنیکوکارشان ، میرئی مدیر کل بهزیستی استان ، دکتر محمدی معاون اجتماعی بهزیستی و فرزندان بهزیستی برگزار شد سید صادق میرئی در گفتگوئی خاطرنشان کرد: این مرکز با صفا و زیبا و بی نظیر در بهترین منطقه شهر مقدس قم و در زمینی به مساحت 600 متر با 1000 متر زیربنا و در سه طبقه و با بهترین تجهیزات و امکانات و اتاق های مستر و... به همت خانواده نیکوکار دکتر توفیق بخش و همسرشان احداث گردیده و امروز و به میمنت این روز مبارک تحویل بهزیستی شد و دختران 7 تا 13 سال بهزیستی در این ساختمان مستقر شدند.

میرئی با قدردانی از این بیت نیکوکار افزود : هیچ دولتی توان قدردانی خدمات خیرین را ندارد و به واقع خیرین بازوی دولت در خدمت به جامعه هدف بهزیستی هستند و از خداوند برای همه خیرین طول عمر باعزت و توفیق آرزمندم و دعا می کنیم نسل خیرین برای این شهر و کشور هر روز پربرکت تر و بیشتر گردد.

مدیر کل بهزیستی قم با اشاره به ظرفیت و فضای ارزنده این مرکز برای توسعه و نگهداری یک مقطع سنی دیگر از دختران بهزیستی ، هدف بهزیستی کشور را ارتقاء بخشی کیفی و کمی خدمات و مراکز با مساعدت خیرین برشمرد و افزود : در تلاش هستیم با توسعه کیفی مراکز و پرورش و تربیت فرزندان براساس الگوی زیست ایرانی اسلامی شرایط خوبی برای ورود فرزندان به اشتغال ، دانشگاه و ازدواج فراهم کنیم و در این راه از کلیه خیرینی که دارای املاک و ساختمان مناسب جهت استقرار اینگونه مراکز و مراکز توابخشی هستند دعوت به همکاری با بهزیستی می کنیم.

لازم به ذکر است قبل از افتتاح مرکز خانواده دکتر توفیق بخش به اتفاق فرزندان بهزیستی با حضور در حرم مطهر ضمن زیارت کریمه اهل بیت (س) در مراسمات این روز حرم هم شرکت کردند.


 

کد خبر 79939

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد