در رسانه| خیابان‌های آب‌بر مناسب‌سازی می‌شود

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان طارم گفت: مناسب‌سازی با استانداردهایی که وجود دارد در سطح شهر رعایت می‌شود و خط بریل در پیاده‌روهای شهر آب‌بر جای‌گذاری شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان به نقل از ایسنا، مهرداد شریفی درباره رعایت مناسب‌سازی در شهرستان طارم، اظهار کرد: شهر آب‌بر شهر نوپایی است ولی جدیدا در سطح شهر و در مکان‌هایی همچون خیابان و پیاده‌روها مناسب‌سازی در سطح گسترده‌ای در حال انجام است.

وی افزود: مناسب‌سازی با استانداردهایی که وجود دارد در سطح شهر رعایت می‌شود و خط بریل در پیاده‌رو در شهر آب‌بر جای‌گذاری شده است، البته مناسب‌سازی کاری هزینه‌بر و زمان‌بر است ولی پیگیر رعایت اصول آن در سطح شهر هستیم.

این مسئول تصریح کرد: باتوجه به امتیازی که در جشنواره شهید رجایی برای مناسب‌سازی درنظر گرفته شده و اداراتی که به این امر توجه کنند امتیاز خواهند گرفت، اقداماتی از سوی ادارات نیز در حال برنامه‌ریزی و انجام شدن است.

شریفی ادامه داد: درخصوص مناسب‌سازی ادارات مشکل بودجه‌ای دارند به همین دلیل از ادارات کل درخواست داریم تا اهتمام ویژه‌ای نسبت به این امر داشته باشند تا مناسب‌سازی را به حد نزدیکی از استاندارد آن در شهرستان طارم برسانیم.

رئیس بهزیستی شهرستان طارم خاطرنشان کرد: در سطح مدارس نیز مدارس قدیمی مشکل اعتباری برای مناسب‌سازی دارند ولی اصول مناسب‌سازی در مدارس تازه تاسیس رعایت می‌شود. همچنین در شهرستان طارم یک مدرسه استثنایی جدا و دو مدرسه در کنار مدارس دیگر وجود دارد که ۲۲ دانش‌آموز در آن‌ها در حال تحصیل هستند.

کد خبر 79054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد