جلسه کمیته تخصصی امور فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مداد مخدر

جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به ریاست مدیرکل بهزیستی هرمزگان و با حضور مدیران و نمایندگان دستگاههای عضو برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به ریاست سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان و با حضور فولادی دبیر کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و مدیران و نمایندگان دستگاههای عضو در سالن جلسات بهزیستی هرمزگان برگزار شد .

در این جلسه ضمن پیگیری مصوبات جلسه قبل و ارائه گزارش اعضا از اقدامات و فعالیتهای انجام شده در حوزه پیشگیری در ایام نوروز ، نحوه اجرای طرح کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد (والد آگاه ، فرزند ایمن) از سوی بهزیستی استان تشریح شد.

بحث و تبادل نظر پیرامون تربیت نیروی متخصص پیشگیری اولیه از اعتیاد در سازمان زندان ها و سپاه امام سجاد(ع) استان و پیشگری از اعتیاد در سطح محلات با اولویت زنان خانه دار ار دیگر محورهای این جلسه بود .

در پایان سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان و رییس کمیته تخصصی امور فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نیز ضمن تقدیر از خدمات کلیه دستگاه های عضو در طول سال ۱۴۰۱ و ابراز امیدواری برای ادامه و گسترش این همکاری در سال جاری ، ضمن جمع بندی مطالب ،  نقطه نظرات و راهکارهایی در خصوص مباحث مطرح شده ارائه نمود.

کد خبر 79024

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد