تجلیل مدیر کل بهزیستی استان از روانشناسان خط صدای مشاور

مدیرکل بهزیستی هرمزگان با حضور در محل کار روانشناسان خط صدای مشاور (۱۴۸۰) از تلاشهای ارزنده آنان در ارائه خدمات مشاوره روانشناختی به گروههای مختلف جامعه تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت گرامیداشت روز روانشناس ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با همراهی دکتر مژگان صابری معاون امور پیشگیری بهزیستی استان و فاطمه پوریان معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی هرمزگان در محل مرکز صدای مشاور ۱۴۸۰ حضور یافته و ضمن تبریک نهم اردیبهشت ماه روز روانشناس و مشاور ، با تعدادی از روانشناسان شاغل در این واحد از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

وی با تقدیر از زحمات و تلاشهای ارزنده و شبانه روزی آنها در راستای ارائه خدمات مشاوره روانشناختی به گروههای مختلف جامعه هدف و عموم مردم با اهدا لوح سپاس از آنان تجلیل به عمل آورد .

گفتنی است : خط ۱۴۸۰ خط مشاوره تخصصی تلفنی است و همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ شب بصورت رایگان به شهروندان خدمات مشاوره‌ای و روانشناختی در زمینه‌های کودک و نوجوان، تحصیلی و تربیتی، شغلی، مشکلات خانوادگی، سوالات پیش از ازدواج و روان‌شناسی بالینی شامل اختلالاتی نظیر افسردگی، اضطراب و وسواس ارائه می نماید.

کد خبر 78705

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد