برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگی در سال جاری

اولین جلسه شورای فرهنگی در سال جاری به ریاست مدیرکل بهزیستی هرمزگان در سالن جلسات این اداره کل برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ اولین جلسه شورای فرهنگی در سال جاری با سه دستور کار شامل : بررسی طرح ها و فعالیتهای اولویت دار فرهنگی اجتماعی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان در سال 1042 ، تصویب طرح های اولویت دار جهت نگارش پیش نویس و ارائه به سازمان مدیریت استان و ارائه راهکارهای تخصصی بمنظور پیش بینی و جذب اعتبار بودجه استانی و افتراق از بودجه ملی برگزار شد.

در این جلسه سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان ضمن بیان ضرورت پرداخت به مفاهیم و موضوعات مهم فرهنگی اجتماعی در راستای تامین اعتبار استانی به منظور توسعه و گسترش فعالیتها ، خواستار تعیین مهمترین عناوین در این زمینه شد.

طرح موضوع برنامه های فرهنگی اجتماعی در دو حوزه پیشگیری و امور اجتماعی ، رایزنی با اداره کل فرهنگ و ارشاد و میراث فرهنگی به منظوردرج مطالبات مرتبط با گردشگری و جشنواره های فرهنگی هنری سالمندان و گروه هدف سازمان و رایزنی با اداره کل ورزش و جوانان و معاونت زنان و خانواده استانداری جهت درج مطالبات ازدواج آسان گروه هدف بهزیستی از دیگر تاکیدات مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان در اولین جلسه شورای فرهنگی در سال 1402 بود .

در ادامه کارشناس فرهنگی بهزیستی استان در خصوص چگونگی تنظیم فرمت برنامه ها و طرح های فرهنگی مرتبط با دستگاه توضیحاتی ارائه و بندهای پیامدهای آسیب های اجتماعی سند فرهنگی و تعریف برنامه ها متناسب با سند را اعلام نمود.

در پایان اعضا نسبت به بررسی طرح ها و برنامه ها اقدام و در نهایت طرح های مورد نظر به منظور اعلام به کارگروه اجتماعی فرهنگی استان تعیین گردید.

کد خبر 78703

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد