رودسر | برگزاری نخستین جلسه کمیته مناسب سازی اماکن عمومی شهرستان رودسر

نخستین جلسه کمیته مناسب سازی اماکن عمومی شهرستان رودسر با حضور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، پیمان محمدی پور رئیس اداره بهزیستی شهرستان رودسر و اعضای کمیته در سالن اجتماعات شهید انصاری فرمانداری رودسر برگزار شد.

به گزارش رواط عمومی بهزیستی گیلان ؛ پیمان محمدی پور رئیس اداره بهزیستی رودسر در این نشست ضمن تشکر از اعضای کمیته با تاکید بر اهمیت موضوع مناسب سازی اماکن عمومی و لزوم فرهنگ سازی بیشتر و تغییر دیدگاه جامعه در راستای فراهم کردن شرایط زندگی بهتر برای تمام اقشار جامعه، این امر را حق انسانی افراد دارای معلولیت دانست و یادآور شد: رشد و توسعه هرجامعه متناسب با به کارگیری شاخص های مناسب سازی اماکن عمومی و رفع موانع عبور و مرور برای معلولین، جانبازان و سالمندان می باشد.

همچنین نمایندگان ادارات عضو کمیته نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای مصوبات جلسات قبل و موانع و مشکلات موجود ارائه نمودند.

در پایان نیز معاون فرمانداری شهرستان رودسر مباحثی را در خصوص مناسب سازی و اهمیت این موضوع عنوان کرد و مسئله هم افزایی استراتژیک بین دستگاهها در حوزه مناسب سازی و پیگیری دستورات جلسه مناسب سازی را حائز اهمیت دانست و ضمن بررسی مصوبات جلسات پیشین مصوبات جدید نیز به اعضا اعلام گردید.

کد خبر 78509

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد