پایگاههای ثابت و سیار بهزیستی استان آماده دریافت زکات فطریه، کفاره و نذورات مومنین روزه دار می باشد

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان از آمادگی کامل ادارات، بخش ها و مجتمع های تحت نظارت بهزیستی در سطح استان برای دریافت هدایای مردم مومن روزه دار بویژه زکات فطریه، کفاره و نذورات مردم در ایام منتهی به عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، علی نیک سرشت معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان با اشاره به اینکه مردم خیر و نوع دوست استان در طول ماه مبارک رمضان با برپایی سفره های افطاری و تهیه بسته های معیشتی به کمک خانواده های تحت پوشش بهزیستی استان  شتافتند یادآوری نمود: بهزیستی استان همچون سنوات گذشته با ایجاد پایگاههای ثابت و سیار در سطح استان نسبت به جمع آوری زکات فطریه، کفاره و نذورات  نقدی و غیر نقدی هم وطنان در روز عید فطر اقدام خواهند کرد.

وی گفت: برای جمع آوری زکات فطریه و نذورات مردم، بهزیستی استان با تعداد ۱۵۰ پایگاه ثابت و سیار نسبت به جمع آوری هدایای مردم اقدام خواهند کرد تا پس از جمع آوری در اسرع وقت و طبق موازین شرعی بین خانواده های نیازمند تحت پوشش توزیع گردد.

 این مسئول گفت : علاوه بر پایگاههای ثابت و سیار در محل برگزاری نماز عید فطر و میادین اصلی شهر، ادارات بهزیستی در شهرستانها، مجتمعات در بخش ها و موسسات تحت پوشش بهزیستی در سطح استان آماده دریافت هدایای مردم مومن روزه دار می باشند.

نیک سرشت اضافه کرد: علاوه براین، مردم می توانند زکات فطریه، کفاره و نذورات خود را از طریق شماره کارت  ۴۱۶۷-۹۴۶۰-۹۵۷۰-۶۳۶۷  شماره شبا ۷۵۰۱۰۰۰۰۴۱۷۵۰۳۴۵۴۱۸۷۱۹۱۹ ir شماره حساب ۴۱۷۵۰۳۴۵۴۱۸۷۱۹۱۹ نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و کد دستوری #۹۸۹۰۰*۶۶۵۵* واریز نمایند.

کد خبر 77859

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد