ضیافت افطاری و طرح در محضر ولی نعمتان  ویژه مددجویان بهزیستی مسجدسلیمان

شامگاه روز شنبه ۲۶ فروردین ماه،مراسم ضیافت افطاری ساده و توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی و طرح مهرواره در محضر ولی نعمتان با حضور مدیر کل و معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی خوزستان و مسئولان محلی در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان، مدیر کل و معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی  خوزستان در سفر به شهرستان مسجد سلیمان ،ابتدا  در مراسم توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان تحت پوشش بهزیستی  که به همت مرکز مثبت زندگی و خیرین تامین شده بود شرکت کردند .

مدیر کل و معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی خوزستان  به همراه سرپرست بهزیستی شهرستان  از چند خانواده دارای معلول بازدید  و ضمن اهداء بسته معیشتی ،از نزدیک مشکلات و نیازهای خانواده ها و معلولان را بررسی کردند و سپس  ضمن بازدید از ساختمان اداری بهزیستی شهرستان ، جلسه ای با کارکنان بهزیستی مسجد سلیمان برگزار و  برنامه های جاری سازمان را تشریح  و به دغدغه ها و نقطه نظرات کارکنان پاسخ داد.

در ادامه مراسم بزرگ محفل انس با قرآن با حضور ۲۰۰ نفر از مددجویان و سرپرست و کارکنان بهزیستی مسجدسلیمان و مدیرکل و معاون مشارکتها ی بهزیستی استان و حجت الاسلام  سید احمدی امام جمعه ،اسکندری رئیس دادگستری ، بن سعید دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و جمعی از خیرین و مسئولان برگزار و پس از مراسم  و اقامه نماز جماعت به امامت حجت الاسلام  سید احمدی ،مدیرکل بهزیستی  به همراه مسئولان در جمع مددجویان بهزیستی به درخواستهای آنها پاسخ و پیگیری مطالبات و مشکلاتشان را در دستور کار قرار دادند.

در پایان  مسئولان  در کنار ۴۵۰ نفر از مددجویان بهزیستی  در مراسم ضیافت افطاری که به همت خیرین همکار با بهزیستی تامین شده بود شرکت کردند.

مهران کریمیان مدیر کل بهزیستی خوزستان در این مراسم با اشاره به برنامه های  بهزیستی  در ماه مبارک رمضان بیان کرد:امشب نیز در راستای  اجرای این برنامه  ها و به منظور بهره مندی  از برکات ماه مبارک در شهر اولینها و شهر شهدای گرانقدری که برای میهن افتخار آفریدند  حضور پیدا کردیم.

کریمیان افزود: ۱۳۷ هزار خانوار در استان و ۴۶۲۰ خانوار در شهرستان مسجدسلیمان تحت پوشش  بهزیستی هستند که تمام تلاش ما در سال جاری و اولویت اصلی ما تامین معیشت،مسکن و اشتغال است و یکی از برنامه های ما گسترش موسسات خیریه  و  مردمی سازی خدمات بهزیستی است.

محسن رضایی ،سرپرست بهزیستی شهرستان مسجد سلیمان نیز بیان کرد:  از ابتدای ماه مبارک  رمضان تا کنون ۹۲۰ بسته غذایی به ارزش ۵ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال ، ۲۳۰۰ پرس غذای گرم  به ارزش ۲۳۰میلیون ریال و  ۲۵۰ کیلو گوشت به ارزش ۸۲۰ میلیون ریال توسط خیرین و مراکز مثبت زندگی تهیه و بین نیازمندان تحت پوشش توزیع شده است.

رضایی افزود:  ارزش ریالی هر بسته غذایی  ۶ میلیون ریال و شامل ،برنج،حبوبات ،قند،چای ،رب ،ماکارونی و سویا  بوده است.

کد خبر 77675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد