در محضر ولی نعمتان  بهزیستی  اهواز با حضور نماینده ولی فقیه در استان

صبح امروز به مناسبت شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) ،حجت الاسلام موسوی فرد ،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز،حجت الاسلام اریکه مسئول دبیرخانه کانون های خدمت رضوی و خادمین حرم رضوی با عطر تبرک پرچم ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) وبا همراهی مدیرکل و معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی خوزستان و سرپرست اداره بهزیستی اهواز در جمع صمیمی فرزندان بهزیستی مرکز گلشن آل طاها حضور پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان ،حجت الاسلام موسوی فرد  ضمن گفتگوی صمیمانه با کودکان آنان را مورد تفقد قرار داد و از زحمات دست اندرکاران مرکز و بهزیستی تشکر کرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز  ضمن  تسلیت سالروز شهادت حضرت علی (ع)، بیان کرد:ما مبارک رمضان و لیالی قدر است و تلاش کنیم از برکات  آخرین شب باقیمانده از لیالی قدر بهره کافی را ببریم.

حجت الاسلام موسوی فرد افزود:در سراسر کشور یکی از مراکزی که  به افراد و کودکان بی سرپرست  و بد سرپرست  کمک می کند مراکز بهزیستی است و الحمدالله ،با عنایتی که نظام اسلامی به فرزندان عزیز این مرز و بوم دارد ،در استان شاهد ارائه خدمات خوبی به این فرزندان  تحت نظارت بهزیستی هستیم.

نماینده ولی فقیه اظهار داشت:وجود مقدس حضرت ثامن الحجج ،امام مهربانیها ،عنایات گوناگونی به ایران اسلامی دارد و دستگیری از نیازمندان اختصاص به زمان حیات حضرت امام رضا علیه السلام ندارد و مجموعه الطاف امام در زمان  حیات همچنان استمرار دارد  و امروز خادمان عزیز  حرم رضوی  از آستان قدس حضور پیدا کردند و در سایه پرچم متبرک حرم حضرت  ثامن الحجج به بیش از ۸۰۰ نفر از فرزندان بهزیستی  هدایایی تقدیم شد و انشالله خداوند متعال بر توفیقات این فرزندان عزیز بیافزاید  و آینده ای بسیار خوب  داشته و با تشکیل خانواده ،الگویی برای خانواده ها باشند.

مدیر کل بهزیستی خوزستان نیز بیان کرد: امروز در راستای  اجرای طرح مهر واره در محضر ولی نعمتان  افتخار داریم در محضر نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه اهواز و خادمین عزیز آستان قدس رضوی در جمع فرزندان بهزیستی مرکز گلشن آل طاهای اهواز هستیم.

مهران کریمیان بیان کرد:۱۲ مرکز شبانه روزی  در استان خوزستان  از ۲۴۰ کودک و نوجوان بی سرپرست و بد سرپرست تحت نظارت بهزیستی نگهداری می کنند.

وی افزود: به این مراکز شبه خانواده گفته می شود و تمام کارهایی که در خانواده برای تربیت و پرورش فرزندان انجام می شود در این مراکز نیز صورت می گیرد و تمام تلاش ما این است که این عزیزان هم پرورش دینی و هم اجتماعی خوبی داشته باشند و از آینده خوبی برخوردار باشند.

کریمیان تصریح کرد: فرزندان این مراکز از خانواده هایی هستند که دچار آسیبهای اجتماعی و در معرض آسیب های  مختلفی بوده و در خانواده هایشان شرایط نگهداری فراهم نیست و سازمان بهزیستی حسب وظیفه ذاتی که دارد از این کودکان نگهداری می کند.

وی در پایان یاد آور شد: به برکت حضور نماینده محترم ولی فقیه و از سوی آستان قدس رضوی  به ۸۲۵ کودک و نوجوان تحت حمایت بهزیستی (۲۴۰ کودک در مراکز شبانه روزی و ۵۸۵ کودک کار )،هدایای نقدی  به ارزش  بیش از ۴ میلیارد ریال و کمکهای غیر نقدی شامل پوشاک و وسایل مورد نیاز فرزندان بهزیستی اهدا شد.

کد خبر 77356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد