بهزیستی طرح ضیافت خانه خدا را برگزار می کند

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از اجرای طرح ضیافت خانه خدا در مساجد و در شب‌های پر فیض ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: مسئولین بهزیستی و هیئت های مذهبی با حضور در مساجد مناطق مختلف فعالیت های مردم محور و پر تقاضای بهزیستی را شرح داده و شنونده مشکلات مردم خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی افزود: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان طرح ضیافت خانه خدا در مساجد همه شهرستان های استان برگزار می شود و هدف از اجرای این طرح هم‌افزایی و دیدار چهره به چهره مسئولان با جامعه تحت پوشش بهزیستی و بررسی مشکلات و خواسته‌های آنهاست.
وی با اشاره به اینکه این دیدارها موجب ارتقاء همبستگی و تحکیم روابط مردم با مسئولین و همچنین موجب بهبود خدمات رسانی به مردم شریف استان می شود، تصریح کرد: شناسایی افراد نیازمند در محلات و استفاده از ظرفیت خیرین برای تهیه بسته‌های معیشتی برای این قشر از دیگر مسائلی است که در این دیدارها باید مورد توجه قرار گیرد.
 حسینی عنوان کرد: مساجد می توانند با توجه به ظرفیت و جایگاه متعالی خود در میان اجتماع انسانی به ویژه مردم نوع دوست ایران اسلامی، بارعایت اصول  و شیوه نامه های موجود در سطوح مختلف از جمله پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجتماعی و صیانت از اقشار کم برخوردار و آسیب پذیر نقش تأثیر گذاری ایفاء نماید.

کد خبر 76806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد