شاهین شهر و میمه| ضیافت افطاری سرپرست بهزیستی استان اصفهان با فرزندان بهزیستی

در دوازدهمین شب از ماه مبارک رمضان، سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان، معاون امور اجتماعی بهزیستی استان و رئیس بهزیستی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در ضیافت افطاری، میهمان فرزندان خانه کودک و نوجوان مهرهدی بودند.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع صمیمی فرزندان بهزیستی در گفتگوی صمیمانه با فرزندان و مسئولان و مربیان این مرکز، از خدمات ارائه شده تقدیر و تشکر نمود.
ناصر چاووشی با بیان اینکه این مرکز به نحو بسیار شایسته و خوبی و در حد استاندارد اداره و خدمات آموزشی و فرهنگی خوبی به کودکان ارائه می‌کند، افزود: خانه‌های کودک و نوجوان مهد تربیت و رشد فرزندانی هستند که هم نمایندگانی از بهزیستی در جامعه و هم آینده‌سازان این کشور می‌باشند.

وی تقویت مسائل دینی و پرورشی فرزندان را بسیار مهم دانست و بر لزوم آموزش و آشنایی بیشتر فرزندان با مسائل دینی و بهره‌مندی از برکات ماه مبارک رمضان  تاکید کرد.

محمد حسین قربانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه ضمن تقدیر از حضور مسئولان در شهرستان، خدمت به فرزندان خانه‌های کودک و نوجوان را افتخاری ویژه عنوان کرد و افزود : سازمان بهزیستی به مناسبت ماه مبارک رمضان و بهره‌مندی از برکات این ماه، طرحی با عنوان پویش ضیافت مهربانی رمضان را به اجرا درآورده است که یکی از برنامه‌های این پویش، حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مراکز بهزیستی و تکریم جامعه هدف و آشنایی خیرین و مسئولان با خدمات و نیازمندی‌های بهزیستی به منظور کمک به فرزندان بی‌سرپرست و افراد زیر پوشش سازمان است.

به گزارش روابط عمومی، در پایان سرپرست اداره کل بهزیستی استان  از خیرین و مسئولین مرکز  که در امر خدمت به فرزندان و حمایت ازآنان، بهزیستی را یاری می‌کنند تشکر و قدردانی کرد.

شاهین شهر و میمه| ضیافت افطاری سرپرست بهزیستی استان اصفهان با فرزندان بهزیستی

شاهین شهر و میمه| ضیافت افطاری سرپرست بهزیستی استان اصفهان با فرزندان بهزیستی

کد خبر 76775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد