پویش عید رمضان یاری رسان اقشار آسیب پذیر است 

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از مردم نوع دوست زنجان خواست با حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه و فرارسیدن ایام پایانی سال و ضرورت تامین سبدهای معیشتی جامعه هدف بهزیستی در قالب پویش عید رمضان یاری رسان اقشار آسیب پذیر باشند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی از آغاز "پویش عید رمضان " با هدف جذب  مشارکت  خیرین و مردم نوع دوست  زنجان خبر داد و گفت :سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف  نیز می توانند در راستای تامین بسته های معیشتی ویژه جامعه هدف و اقشار کم برخوردار  تا نیمه ماه شعبان اعلام آمادگی نمایند.

وی افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار و فرزندان بی‌سرپرست  و اقشار آسیب پذیر را گروه هدف این  پویش برشمرد و  تصریح کرد: اشاعه فرهنگ خیرخواهی و نوع‌دوستی و تکریم ایتام و نیازمندان، آگاه‌سازی جامعه با خدمات گسترده و متنوع سازمان، ایجاد امید و حس نوع‌دوستی در دل مددجویان  مد نظر است. 

حسینی خاطرنشان کرد: مؤسسه‌های خیریه همواره در کنار بهزیستی بوده و این پویش با یاری مؤسسات غیردولتی و خیریه تحت نظارت برگزار می‌شودو در حال حاضر  21 موسسه خیریه تحت نظارت بهزیستی فعالیت می کنند وبیش از    29 هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی هستند و یاری خیرین به این گروه می تواند مشکلات بسیاری از گروه را حل نماید.  

مدیرکل بهزیستی یادآوری کرد: خیرین و نیکوکاران می توانند از طریق کد دستوری #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* و شماره کارت ۲۱۶۸-۷۱۷۸-۹۵۷۰-۶۳۶۷ و شماره‌حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ به جامعه هدف بهزیستی کمک کنند.

کد خبر 74733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد