رودان| با تایید روند بهبودیافتگان، تسهیلات اشتغالزایی به این قشر پرداخت می گردد

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور رییس بهزیستی شهرستان رودان و مسئولین مبارزه با مواد مخدر شهرستان در محل نیروی انتظامی رودان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛رییس بهزیستی شهرستان رودان از برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با هدف بررسی حرفه آموزی، اشتغال پایدار و اتصال به خانواده بهبودیافتگان در مراکز توانمندسازی و همچنین فعالیت مراکز و موسسات کاهش آسیب و درمان اعتیاد، اجرای طرح جمع آوری و خدمات آموزشی به معتادین این شهرستان خبر داد.

حمیده بازگشا جاودان گفت: خوشبختانه مراکز اقامتی برای توانمندسازی بهبود یافتگان، ایجاد شغل و حرفه آموزی و حمایت مالی گامهای خوبی پس از ترخیص برداشته که با تایید روند بهبودیافتگان، توسط اداره بهزیستی شهرستان، تسهیلات اشتغالزایی به این قشر پرداخت می گردد.

شایان ذکر است، در ادامه این جلسه تصمیماتی در خصوص اجرای طرح ساماندهی معتادین متجاهر در این مراکز و نیز همکاری مراکز اقامتی میان مدت برای تفاهم‌نامه جهت جمع آوری معتادان متجاهر و هماهنگی لازم با فرماندهی انتظامی شهرستان رودان جهت پلمپ مراکز اقامتی میان مدت غیر مجاز صورت گرفت.

کد خبر 74244

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد