رودان| آیین اختتامیه طرح پیشگیری از اعتیاد زنان دارای همسر معتاد «پازک»

آیین اختتامیه طرح پیشگیری از اعتیاد زنان دارای همسر معتاد «پازک» از سوی بهزیستی شهرستان رودان و با همکاری موسسه راه و زندگی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ آیین اختتامیه طرح پیشگیری از اعتیاد زنان دارای همسر معتاد «پازک» از سوی بهزیستی شهرستان رودان و با همکاری موسسه راه و زندگی برگزار شد.

حمیده بازگشا جاودان  رییس بهزیستی رودان در این مراسم با اشاره به اجرای این طرح در محلات کم برخوردار رودان، گفت: بسیاری از زنانی که ساکن محلات حاشیه نشین و کم برخوردار هستند و همسر معتاد دارند، اغلب اطلاعات کافی درباره سلامت فردی و خانوادگی نداشته و در بیشتر موارد توانمندی لازم را نیز در اداره امور زندگی و پیشگیری از روند اعتیاد در خود و فرزندانشان ندارند.

وی افزود: برنامه پیشگیری از اعتیاد در زنان و کودکان (پازک) در راستای توانمند کردن زنان در زمینه پیشگیری از اعتیاد می باشد که در محلات کم برخوردار تحت پوشش این طرح اجرا می‌گردد.

رییس بهزیستی شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود، اجرای این طرح را در قالب دوره آموزشی دانست و گفت: در این طرح اطلاعات اولیه توسط مربیان آموزش دیده، به نحوی در اختیار زنان دارای همسر معتاد قرار می‌گیرد تا بتوانند به خانواده خود و فرزندانشان در پیشگیری از گرایش به سمت مصرف مواد اعتیاد آور کمک کنند.

کد خبر 74163

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد