بندرعباس| دیدار سرپرست بهزیستی بندرعباس با خانواده شهدا

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر ، سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس با خانواده شهید انقلاب ، باقر جعفری دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، صفورا دریا پیمای هرمزی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس با حضور در منزل "شهید باقر جعفری " با خانواده این شهید گرانقدر دیدار کرد.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس در این دیدار صمیمی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و با بیان جایگاه و منزلت شهدا در نزد پروردگار و وظایف ما در پاسداری از راه و خون ارزشمند شهدا اظهار داشت: به ثمر نشستن درخت تنومند انقلاب اسلامی حاصل فداکاری ها و از خودگذشتگی های شهدای گرانقدر می باشد و ما وظیفه داریم تا ادامه دهنده ی راه شهدا باشیم.  وی در ادامه سخنان خود حفظ نظام و انقلاب را حاصل خون شهدای والامقام دانست و گفت: ما امروز آرامش و امنیت خود را مرهون خون شهدا می باشیم و همواره قدردان فداکاری های خانواده ی شهدا هستیم و حضور در جمع خانواده شهدا مایه افتخار ماست.

در پایان این دیدار صفورا دریا پیمای هرمزی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس با اهدا لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود از خانواده شهید باقر جعفری تجلیل کرد . 

کد خبر 74160

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد