در رسانه |۹۳ طرح بهزیستی استان اردبیل افتتاح شد

اردبیل - ایرنا - ۹۳ طرح عمرانی، اشتغال‌زایی و خدمات حمایتی اداره کل بهزیستی استان اردبیل به میمنت دهه مبارک فجر به‌طور متمرکز برای استفاده مددجویان تحت حمایت به بهره‌برداری رسید.

حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نماینده بنیاد علوی و معاون فرهنگی و اجتماعی استانداری آئین رونمایی از عناوین برنامه‌ها و طرح‌های قابل افتتاح این اداره کل برگزار شد.

وی در تشریح این طرح‌ها گفت: با برگزاری این آئین رونمایی، ۲۵ واحد مسکونی، ۶۵ طرح خود اشتغالی، یک واحد خانه حمایتی معلولین جسمی و حرکتی، یک واحد خانه سالمندان و یک مرکز روزانه آموزش و توانبخشی مبتلایان اختلافات شنوایی در استان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: همچنین یک واحد مسکن مددجویان دارای دو فرد معلول به عنوان نمادین به خانواده‌های مدنظر واگذار شد و همزمان با آن سایر واحدهای مسکونی مددجویی نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش ایرنا در مجموع ۶۷ هزار و ۷۲۴ نفر مددجو در استان اردبیل تحت پوشش بهزیستی قرار دارند و در حال حاضر از ۳۶ هزار و ۸۴۸ پرونده موجود در بهزیستی این استان، حدود ۱۳ هزار و ۱۹۹ پرونده در حوزه اجتماعی و ۲۳ هزار و ۶۴۹ پرونده مربوط به حوزه توانبخشی است.

کد خبر 73609

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد