برپایی میز ارتباطات مردمی بهزیستی هرمزگان در هفتمین روز از دهه مبارک فجر

همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر و طبق روال سه شنبه ها ، مدیرکل بهزیستی هرمزگان با حضور در میز ارتباطات مردمی پاسخگوی مطالبات مردمی بود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان؛ در راستای ارائه خدمات به مراجعین ، تکریم جامعه هدف و پاسخگویی به مطالبات مردمی و همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر، میز ارتباطات مردمی و پاسخگویی بهزیستی هرمزگان با حضور مدیرکل ، معاونین و مسئولان بهزیستی استان  ، طبق روال سه شنبه ها برپا شد.

در جریان استقرار میز ارتباطات مردمی در محل اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان، ضمن بررسی و پاسخگویی به درخواستهای مردمی ، پیگیری مشکلات و مطالبات در دستور کار قرار گرفته و دستورهای لازم برای رفع مشکلات صادر شد.

گفتنی است در سه شنبه های مردمی بهزیستی ، میز ارتباطات مردمی در سایر شهرستانها نیز برپا شد و روسای ادارات بهزیستی شهرستان پاسخگوی مراجعین بودند.

کد خبر 73547

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد