افتتاح مرکز مشاوره در زندان دزفول

مرکز مشاوره سحر روز سه شنبه همزمان با دهه فجر با حضور مسوولان محلی در زندان دزفول افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان، فرماندار ویژه دزفول، گفت: برای بررسی اختلالات رفتاری زندانیان و اینکه در چه سطحی از اختلالات شخصیتی قرار دارند مرکز مشاوره ای در زندان دزفول راه اندازی شد تا نسبت به ارائه مشاوره‌های روان شناسی و دسته بندی آنها اقدام شود.

علی فرهمندپور افزود: با انجام اقدامات روانشناسی برای زندانیان، برای آنها شناسنامه روانشناسی تشکیل می‌شود تا در طول مدت حضور در زندان تحت نظر باشند.

رئیس اداره بهزیستی دزفول نیز با بیان اینکه مرکز مشاوره سحر با همکاری اداره زندان دزفول راه اندازی شده است، گفت: این مرکز مشاوره یکی از مراکزی است که با هدف آموزش و مشاوره فردی و خانوادگی برای زندانیان راه اندازی شده است.

سعید ایثاری افزود: یکی از اصلی ترین کارهای این مرکز توجه به سلامت روان و اختلالات است تا افرادی که در این زندان نگهداری می شوند از خدمات این مرکز برای توانمندسازی روانی استفاده و بتوانند زندگی جدیدی شروع کنند.

وی ادامه داد: سازمان بهزیستی در دزفول ۱۲ مرکز مشاوره و ۲ مرکز مشاوره بین دستگاهی دارد که یکی از آنها در دانشگاه آزاد و دیگری در زندان امروز افتتاح شد.

کد خبر 73531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد