ترویج فرهنگ خیر و نیکوکاری در جامعه

پرویز ساعدی رئیس اداره هماهنگی موسسات غیردولتی،مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی کردستان به همراهی کارشناسان این معاونت از حوزه مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی مریوان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان،پرویز ساعدی معاون مشارکتهای مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان کردستان طی بازدید یک روزه از بهزیستی مریوان ضمن تشکر وقدردانی از کارشناسان حوزه مشارکتهای مردمی بیان کرد: شهرستان مریوان به لحاظ ارسال به موقع آماری در این حوزه بسیار دقیق عمل کرده و توانایی های خود را در این زمینه بسیار ارزشمند نشان داده است

پرویز ساعدی ضمن بازدید از مراکز خدمات مثبت زندگی ، به ترویج فرهنگ خیر و نیکوکاری در جامعه اشاره کرد

وی جمع آوری کمک های خیرین را ازطریق این مراکز مهم دانسته و تاکید کرد : نباید این کمکها را دریک مورد خاص هزینه کرد ، بلکه باید کمک های مردمی را در زمینه هایی همچون پوشاک، تهیه مواد غذایی ،و حتی در صورت امکان در حوزه مسکن مددجویان نیز هزینه کرد.

پروین اخدر رئیس اداره بهزیستی مریوان ضمن خیرمقدم، انجام بازدید های دوره ای توسط معاونت ها را از شهرستانها را ارزشمند خواند و بیان کرد:انجام اینگونه بازدیدها در نحوه عملکرد پرسنل بسیار مهم بوده و باعث میشود که کارکنان  وظایف خود را دقیق و حساس تر انجام دهند.

صلاح الدین مرادی کارشناس حوزه اشتغال وبیمه استان ضمن تشکر و تقدیر از کارشناسان اشتغال و بیمه مریوان بیان کرد: مددجویان تحت پوشش میتوانند از تسهیلات کم بهره نصب پنل های خورشیدی جهت تامین انرژی موردنیاز و ضروری خانه استفاده کنند.

مرادی افزود : مسئولین واحدها نسبت به معرفی مددجویان واجد شرایط ، بیمه های خویش فرمایی-کارفرمایی با هماهنگی کارشناس بیمه شهرستان مریوان نسبت به بیمه کردن مددجویان اقدامات لازم را طبق بخشنامه این حوزه انجام دهند.

منبع:روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان

کد خبر 71423

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد