برگزاری نشست هم اندیشی با جامعه معلولان استان اردبیل

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان از تقویت مطالبه گری افراد دارای معلولیت وکم کردن فاصله های اجتماعی معلولان نسبت به افراد عادی در سطح جامعه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، جلسه اتاق فکر معلولان جهت هماهنگی به منظور برنامه ریزی روز جهانی معلولان با حضور مشاور محترم استاندار در امور معلولان،  مدیر کل بهزیستی و جمعی از  معلولان نخبه و صاحب نظر از بزرگترین اقلیت جامعه در محل اداره کل بهزیستی استان تشکیل گردید.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به برخی از خدمات ارائه شده به افراد دارای معلولیت، گستردگی و تنوع فعالیتهای سازمان اظهارداشت: با توجه به سیاستها، وظایف و امورات محوله در قبال افراد جامعه هدف، بویژه افراد معلول، خدمات بسیار متنوع  و گوناگونی به افراد و خانواده های این عزیزان ارائه می گردد.

مدیرکل بهزیستی استان بحث مطالبه گری افراد دارای معلولیت را از جمله دغدغه های این ولی نعمتان در سطح جامعه خواند و گفت: تقویت فاصله های اجتماعی افراد دارای معلول و عادی، پیگیری مباحث مربوط به مناسب سازی اماکن و معابر عمومی، ایجاد پارک افراد دارای معلول، تجهیز ناوگان شهری مناسب سازی شده، پیگیری جذب ۳ درصدی معلولان در دستگاههای اجرایی از جمله مواردی هستند که نیاز به همراهی و مشارکت همگانی آحاد جامعه در احقاق حقوق شهروندی این افراد دارد.

رضایی در بخش دیگر از سخنان خود گفت: جلسات اتاق فکر معلولان در راستای جهت دادن و سرعت بخشیدن به فعالیت های حوزه توانبخشی و رسیدگی به مشکلات معلولان طبق زمانبندی برگزار خواهد شد.

گفتنی است در این نشست، اعضای اتاق فکر معلولان ضمن بیان دیدگاهها، پیشنهادات خود در رابطه با چگونگی  اجرای برنامه های مربوط به روز جهانی معلولان بحث و گفتگو کردند.

کد خبر 68114

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد