استقبال مدیر کل بهزیستی هرمزگان از بازیکن هرمزگانی تیم ملی والیبال نشسته بانوان

فرزانه حیدری ملی پوش هرمزگانی عضو تیم ملی والیبال نشسته پس از پایان رقابت های قهرمانی جهان در کشور بوسنی در میان استقبال پور شور و گرم مسئولین بهزیستی هرمزگان به کشور بازگشت .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ صبح امروز سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با همراهی مهدی محمدی سرپرست معاونت توانبخشی بهزیستی هرمزگان ، حجة الاسلام و المسلمین غلامحسین رازمند مدیر روابط عمومی بهزیستی استان  و صفورا دریا پیمای هرمزی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس ، با حضور در محل فرودگاه بین المللی شهرستان بندرعباس و اهدای حلقه گل از فرزانه حیدری ملی پوش هرمزگانی عضو تیم ملی والیبال نشسته به گرمی استقبال کرد .

این استقبال در پی حضور فرزانه حیدری ملی پوش هرمزگانی عضو تیم ملی والیبال نشسته بانوان در رقابت های قهرمانی جهان والیبال نشسته در بوسنی و دستیابی این تیم به رده نهم مسابقات قهرمانی جهان اتفاق افتاد.

گفتنی است تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران برای حضور در جمع تیم‌های نهم تا سیزدهم در جدول رده‌بندی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف رقبا رفت و در دیدار برابر بوسنی با نتیجه ۳ بر صفر صاحب برتری شد.

پیروزی برابر بوسنی سومین برد تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در مسابقات قهرمانی جهان بود. پیش از این و در چارچوب این مرحله، تیم ایران برابر لهستان و فنلاند صاحب برتری شده بود.  

تیم بانوان ایران همچنین در هفتمین روز از رقابت‌ها، به مصاف تیم ملی مجارستان رفت و با برتری 3 بر صفر مقابل این حریف، به چهارمین برد خود در مسابقات جهانی دست یافت.

کد خبر 68069

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد