برگزاری جلسه شورای معاونین با حضور رئیس پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان از برگزاری نشست صمیمانه و تخصصی اعضای شورای معاونین با رئیس پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی، جلسه اعضای شورای معاونین بهزیستی استان با حضوردکتر محمد مهدی امیری رئیس پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور برگزار گردید.

 در این نشست حامد رضایی مدیرکل بهزیستی اردبیل  با اشاره به برخی از خدمات ارائه شده به افراد تحت پوشش سازمان از طریق میزهای خدمت واحد پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی استان گفت: تمام تلاش ها و اقدامات صورت گرفته بر این اساس برنامه ریزی می گردد که رضایت ارباب رجوع و توانمند سازی ولی نعمتان در اولویت خدمات رسانی قرار بگیرند.

مدیرکل بهزیستی استان در خصوص فعالیتها و خدمات ارائه شده از طریق میز های خدمت و واحدهای پذیرش و هماهنگی در سطح استان اظهار داشت : از ابتدای شروع به کار واحد پذیرش و هماهنگی، خدمات بسیار متنوع و تخصصی با  همکاری معاونت های تخصصی، مراجعات مستمر و ارتباط چهره به چهره، به تمامی مراجعین و جامعه هدف از طریق میز های خدمت ارائه گردیده است.

رضایی تاکید کرد: خوشبختانه در سایه تلاشهای صورت گرفته و اهتمام جدی همکاران در رسیدگی به  نیازها و مطالبات جامعه هدف، سطح رضایت مندی از عملکرد سازمان و ارتقاء سطح کیفی خدمات از رشد خوبی برخوردار گردیده است.

وی از انجام بازدید های مستمر به تعداد بیش از یک هزار و ۲۰۰ مورد توسط اعضای شورای معاونین طی آغاز بکار دولت سیزدهم خبر داد و گفت : امیدواریم با انجام این بازدیدها و پیگیری اقدامات بتوانیم گامها ی خوبی در زمینه بالابردن رضایت مندی مددجویان، بهبود سطح معیشت  و در نهایت سلامت جامعه برداریم.

در ادامه دکتر امیری رئیس پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور با اشاره به بحث لزوم استانداردسازی روند ارائه خدمات به گروه‌های هدف سازمان اظهار داشت: با توجه به تدوین و ابلاغ شیوه‌نامه‌های مربوط به دستورالعمل‌های به‌روزرسانی شده و با راه‌اندازی کارگروهای تخصصی به سمت استاندارد سازی  و ارتقاء سطح کیفی خدمات  پیش می رویم.

 دکتر امیری نقش مهم استقرار مدیریت شبانه در تسهیل خدمت‌رسانی را از جمله موراد مهم و قابل تامل در واحد پذیرش و هماهنگی خواند و گفت: با استقرار مدیریت شبانه در پیشگیری از سرگردانی جامعه هدف پس از ساعات اداری وبه دلیل آسیب‌پذیر بودن مددجویان برای طرح مشکلاتشان، نیازمند گوش شنوا هستند که داشتن مهارت شنیداری، تاب‌آوری همچنین رعایت حقوق شهروندی ازجمله الزاماتی هستند که کارکنان ادارات پذیرش باید  نسبت به آنها مسلط بوده و به آنها پایبند باشند.

وی اهمیت ارتباطات بین سازمانی را در کسب منابع بسیار موثر دانست و یادآور شد: گسترش زیرساخت‌ها جهت ارتقاء کیفیت ارائه خدمات به جامعه هدف از نکاتی می باشند که در هم اکنون در حال اجراست و حذف فعالیت‌های غیر مطلوب و تمرکز بر اصل موضوع  هم از دیگر مواردی هستند که  بایستی مد نظر روسا و معاونین شهرستان واقع گردد.

امیری در خصوص  ارائه خدمات بیشتر و شفاف توام با رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع هم تصریح کرد: با توجه به تغییرماهیت و شکل نیازهای سازمان، رصد مسائل و مشکلات مددجویان، ارائه راهکارهای موثر و اتخاذ تمهیدات لازم را از جمله اولویت ها و ضرورتهای اساسی در ارائه خدمات عنوان کرد.

وی خرد جمعی، اعتماد سازی، اعتماد افزایی و امید آفرینی را از نیازهای اصلی امروز برای هم‌افزایی کارکنان برای پاسخگویی کامل به جامعه هدف دانست وگفت: سازمان بهزیستی کشور به عنوان متولی سلامت اجتماعی همواره در صدد رفع و یا کاهش کمبودها و مشکلات افراد جامعه هدف و اقشار نیازمند گام بر می دارد و رد این زمنیه هم افزایی و ارتباط بین بخشی بیش از پیش احساس می شود تا با انجام این کار مطالبات مددجویان به شکل کاملاً صحیح و اصولی ساماندهی و ارتقاء یابد.

  امیری راهبرد اصلی در ارتقا کیفیت خدمات را حرکت به سمت خدمات الکرونیکی دانست و گفت: برای رسیدن به اهداف و وظایف سازمان بهتر است از دانش و ظرفیت بالای واحد های فناوری، مراکز مثبت زندگی و بالاخص دانش های بنیادی برای کاهش مراجعات مردمی به دستگاهها و پیگیری امورات مددجویان از طریق پنجره واحد اقدام نماییم.

شایان توجه می باشد: در این نشست به پاس تلاشها، تعامل وحمایت های صورت گرفته از  اداره پذیرش و هماهنگی استان، از مدیرکل، اعضای شورای معاونین و رئیس پذیرش استان با اهدای لوح سپاس  از سوی رئیس پذیرش  و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور قدردانی و تجلیل گردید ...

کد خبر 67315

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد