مراسم تکریم و معارفه معاونت امور توانبخشی بهزیستی مازندران برگزار شد

آیین تکریم و معارفه معاونت امور توانبخشی بهزیستی مازندران با حضور دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران ، اعضای شورای معاونین بهزیستی استان و همکاران حوزه توانبخشی بهزیستی مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر فریبا بریمانی، مدیرکل بهزیستی مازندران بابیان اینکه همکاران بهزیستی جزو خانواده ما هستند، گفت: هدف جابجایی مدیران، استفاده از ظرفیت و پتانسیل پرسنل و ایجاد خلاقیت های جدید می باشد.

وی با تاکید براینکه مدیر باید انقلابی، عدالت محور، فسادستیز و شجاع باشد، افزود: مدیران باید از نظر علمی و معنوی حوزه تخصصی خود را ارتقا دهند.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه ما موظف به خدمت رسانی به جامعه هدف در حوزه های مختلف هستیم، ادامه داد: کارکنان بهزیستی وظایف متعددی دارند که باید جهت کمک به جامعه هدف آن را بدرستی انجام دهند.

دکتر بریمانی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مهندس قلندری معاون پیشین امور توانبخشی بهزیستی مازندران، گفت:  دکتر خامه ور نیز فرد متخصصی هستند که امیدوارم بتوانند در این حوزه خدمات شایسته ای را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه کارکنان بهزیستی با همه توان در راه رسیدن به اهداف تلاش می کنند، افزود: حوزه توانبخشی یکی از حوزه های مهم سازمان بهزیستی است و کار در این حوزه متفاوت از حوزه های دیگر می باشد و نیاز به کار شبانه روزی دارد.

 در این مراسم از خدمات مهندس عبدالرضا قلندری معاون پیشین امور توانبخشی بهزیستی مازندران تقدیر و با حکم دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران دکتر علی خامه ور به عنوان سرپرست معاونت امور توانبخشی بهزیستی مازندران منصوب شد.

کد خبر 67051

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد