برگزاری دوره آموزشی مثبت اندیشی و افزایش قدرت تفکر مثبت در نوجوانان

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان، از برگزاری کارگاه آموزشی والدگری مثبت و فرزند پروری ویژه کارشناسان امور کودکان و نوجوانان بهزیستی استان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی، کارگاه والدگری مثبت و فرزند پروری ویژه کارشناسان امور کودکان و نوجوانان و افزایش قدرت تفکر مثبت در نوجوانان با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و کارشناسان امور کودکان و نوجوانان بهزیستی استان بصورت برخط و حضوری برگزار شد.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان در کارگاه آموزشی مثبت اندیشی و افزایش قدرت تفکر مثبت در نوجوانان با اشاره به اهمیت برگزاری کارگاه های آموزشی در تربیت درست و اصولی فرزندان خانه های نگهداری گفت: امروزه با توجه به بالا رفتن سطح آگاهی های اجتماعی و لزوم ارتقاء دانش ومهارتهای اجتماعی، بحث تربیت و آموزش فرزندن و والدین امری اجتناب ناپذیر محسوب می شود.

 مدیرکل بهزیستی استان با اظهار این مطلب که دامنه حوزه های تخصصی بهزیستی بسیار وسیع بوده و همواره نیازمند آموزش های مستمر و مداوم در تمامی ابعاد می باشد گفت: خوشبختانه بحث انتقال دانش و مهارت آموزی در مجموعه بهزیستی از جایگاه بالایی برخوردار هست و این تجارب از طرق مختلف در اختیار مددکاران و مددجویان تحت پوشش قرار می گیرد.

 رضایی با تصریح اهمیت مباحث آموزشی و بروز رسانی اطلاعات و دانش افزود: با توجه به اینکه فرزندان خانه های نگهداری گاهاً مستعد آسیب پذیری هستند لذا در همین راستا وظیفه تمامی دست اندرکاران و مربیان آموزشی است که ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه نوجوانان را با آموزش های مفید به بالفعل تبدیل گردانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه نمود: مثبت اندیشی، پرورش و انتقال تفکر مثبت در فرزندان و والدین آنهاکاری سخت و تخصصی است  بنابراین تمامی مددکاران، مراقبین، مشاوران و مربیان مراکز نگهداری لازم است در این خصوص از مهارت کافی بهره مند باشند تا با این کار سازگاری فرد آسیب دیده با شرایط موجود تقویت یافته و ارتباط بین والد و فرزند بهبود یابد.

کد خبر 66712

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد