بندرعباس | دیدار با خانواده معظم شهدا

همزمان با گرامیداشت هفته دولت به منظور تکریم خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس با خانواده شهدا دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت نکوداشت هفته دولت و با هدف تکریم خانواده های شهدا و نیز ترویج فرهنگ  ایثار و شهادت صفورا دریا پیمای هرمزی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس باهمراهی فاطمه رودباریان مسئول شورای فرهنگی این اداره با خانواده های گرانقدر و معزز شهیدان انصاری و فیروزی دیدار کرد .

 وی در جریان دیدار صمیمی بر اهمیت ادامه راه و منش شهدا در مسیر خدمت به مردم تاکید کرد و  گفت: خانواده های شهدا اسطوره و اسوه های صبر و  استقامت هستند وتکریم خانواده‌های معظم این عزیزان کوچکترین تکلیف  برای مسئولان است.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت:ما عزت و آزادی کشور را مدیون شهدا و خانواده هایشان هستیم و  خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن مسئولان دارند .

سرپرست بهزیستی بندرعباس افزود : ایران اسلامی  به واسطه فداکاری‌ها ،جانفشانی ها و رشادت شهدا و جانبازان از گزند دشمنان در امان مانده و ما امروز وظیفه  داریم که قدردان رشادت های  شهدا و  جانبازان گرانقدر باشیم .

کد خبر 64671

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد