بندرعباس | آغاز به کار مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی تخصصی

به مناسبت گرامیداشت روز خانواده و با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و بهره گیری شهروندان و جامعه هدف از خدمات مشاوره روانشناختی ،مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی فردای روشن در بندرعباس آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت گرامیداشت روز خانواده  و با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارتقاء سطح بهداشت و سلامت روان افراد جامعه ، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی تخصصی ویژه کودک و نوجوان فردای روشن با حضور صفورا دریا پیما رییس اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس افتتاح شد .

رئیس بهزیستی بندرعباس در آیین افتتاح این مرکز اظهار داشت:  سازمان بهزیستی در راستای کاهش آسیب های موجود در جامعه خدمات گسترده ای ارائه می دهد که یکی از این خدمات ارائه خدمات روانشناختی و مشاوره به عموم و گروه‌های مختلف جامعه هدف می باشد.
 صفورا دریاپیما افزود : موسسات و مراکز غیردولتی یاوران همیشه همراه و بازوان توانمند سازمان بهزیستی در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف به  شمار می روند و باید از این ظرفیت و پتانسیل در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و خدمت رسانی به مردم بویژه افراد کم‌برخوردار ساکن در مناطق محروم بهره گرفت. 

 وی تاکید کرد: اگر حوزه روانشناختی به خوبی عمل نماید، بسیاری از مشکلات جامعه کاهش خواهد یافت.

گفتنی است مرکز مشاوره فردای روشن با مدیریت بخش غیردولتی و تحت نظارت بهزیستی بندرعباس راه اندازی گردیده و با استفاده از مشاورین و روانشناسان برجسته و مجرب در زمینه ارائه خدمات مشاوره و روانشناختی در زمینه های مختلف به شهروندان و گروههای هدف به ویژه خدمات مشاوره تخصصی ویژه  کودک و نوجوان و انجام تست های مشاوره روانشناختی فعالیت می کند.

کد خبر 62531

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد