هفتمین مرکز مثبت زندگی در شهرستان باغملک افتتاح شد

به مناسبت هفته بهزیستی و با حضور فرمانده سپاه، معاون اموراجتماعی بهزیستی استان،امام جمعه موقت ، فرماندار، مسئول دفتر نماینده و دیگر مسئولان شهرستان، هفتمین مرکز مثبت زندگی بهزیستی در دهستان منگشت روستای بختکان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،سجاد غلامی رئیس اداره بهزیستی شهرستان باغملک در این باره گفت:در شهرستان باغملک شش مرکز فعال داریم  که شامل ۲مرکز در شهر باغملک ، یک مرکز در شهر قلعه تل، یک مرکز در شهر میداود و دومرکز در شهر صیدون به جامعه هدف خدمات رسانی می کنند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان باغملک با اشاره به خدمات بهزیستی عنوان کرد: بهزیستی به عنوان اصلی ترین نهاد دولتی متولی سلامت اجتماعی و به منظور تسهیل خدمات رسانی   به جامعه هدف  با همکاری بخش خصوصی اقدام به راه اندازی این مراکز نموده است .
غلامی ادامه داد: مرکز خدمات رسان بهزیستی تحت عنوان مرکز مثبت زندگی، با اهداف بهبود کیفیت خدمات، سرعت ، دقت ، کاهش هزینه ها، شفافیت ، توزیع عادلانه خدمات و جامعیت خدمات در بستر الکترونیک شاهد تحولی بزرگ در ارایه ی خدمات مذکور خواهیم بود و این مراکز به طور دائم مستقر و ملزم به ارائه ۲۲ خدمت از وظایف سازمان بهزیستی خواهند بود.
مددجویان و معلولین عزیز دهستان منگشت می توانند با مراجعه به این مرکز، نسبت به استفاده بهینه از خدمات سازمان بهزیستی اقدام نمایند.

گفتنی است همزمان با این مرکز ، یک موسسه خیریه تحت نظارت بهزیستی باغملک  نیز افتتاح شد.

کد خبر 61435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد