پیام تبریک فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا و ارشد نظامی آجا در جنوب شرق کشور به مناسبت هفته بهزیستی

سرتیپ دوم دکتر امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا و ارشد نظامی آجا در جنوبشرق کشور در پیامی هفته بهزیستی را تبریک گفت، متن پیام به شرح ذیل است

برادر گرامی؛ جناب اقای علیرضا وحیدزاده

مدیرکل محترم بهزیستی استان کرمان

باسلام و تحیت الهی؛ 

در آموزه های آسمانی و اصیل دین مبین اسلام، پیوسته به احسان و دستگیری از کسانی سفارش شده است که به کمک و یاری، نیازمند هستند. دستی که معبر نیکی و مجرای امداد باشد، دست خداست که از آستین خلق بیرون آمده است و بهزیستی و کمک رسانی به هر شیوه ای که امکان آن فراهم شود، لطفی است که شامل حال نیکوکاران می شود.

سلامت جسم، جان و روان، زیربنایی‌ترین عامل پیشرفت و تکامل جامعه است. این مهم، جز از منظر کمک و یاری رساندن به مددجویان نیازمند و رسیدگی به امور معلولین، آسیب دیدگان اجتماعی و محرومین میسر نخواهد شد که این وظیفه خطیر و ارزشمند پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بر عهده سازمان بهزیستی گذاشته شده است.

این سازمان، به منظور گسترش رحمت الهی در جامعه و حفظ ارزش ها و کرامات والای انسانی، به طور علمی به بررسی نارساییها و مشکلات اجتماعی می پردازد و با بهره گیری از توان نیروها و کارشناسان خدوم، از خودگذشته و خلاق، معضلهای اجتماعی را به صورت ریشه ای درمان می نمایند که شایسته تقدیر و قدردانی است.

این فرمایش رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مدظله العالی) که "هر انسانی واقعا اگر بخواهد یک عمل خالص در خدمت مستضعفان انجام دهد یکی از مکانهایی که این کار در آنجا عملی است سازمان بهزیستی است" بیش از پیش جایگاه مقدس و مهم این سازمان را نمایان می سازد.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی، این ایام را به همه مددجویان گرانقدر تحت پوشش این نهاد خدمتگذار و مددکاران فداکار و گرانقدر بویژه کارکنان صدیق و شریف بهزیستی استان کرمان تبریک گفته و موفقیت همگان را در راه کمک رسانی به محرومین، نیازمندان و معلولین جامعه، در راستای آرمانهای بلند امام راحل عظیم الشان (ره)، منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ دوم دکتر امیر غلامعلیان

فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا و ارشد نظامی آجا در جنوبشرق کشور

کد خبر 61376

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد