برگزاری اولین نشست صمیمانه مدیرکل بهزیستی با موسسات ومراکز غیردولتی

همزمان با هفته بهزیستی، حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان و اعضای شورای معاونین با مدیران مراکز غیر دولتی، موسسات و انجمن‌های همکار در یک فضای صمیمی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، همزمان با فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی کشور، اولین نشست صمیمی مدیرکل بهزیستی استان وهیات همراه با مدیران عامل مراکز غیر دولتی، موسسات و انجمن‌های همکار برگزار گردید.

 در این نشست حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و دومین بهار تاسیس سازمان بهزیستی کشور به خانواده بزرگ بهزیستی بویژه در تقارن ایام دهه مبارک امامت و ولایت و تشریح برخی از فعالیتها و وظایف محوله در قبال ولی نعمتان بر لزوم همدلی، تعامل، هم افزایی و ارتقاء دانش در ارائه خدمات به افراد جمعیت هدف تاکیدکرد.

مدیرکل بهزیستی استان با اظهار قدردانی قلبی از تلاشهای صورت گرفته از سوی موسسات، انجمن‌ها و مراکز غیر دولتی طی سالیان گذشته و با اشاره به شعار امسال هفته بهزیستی مبنی بر "شروعی دوباره برای بهتر زیستن" بر لزوم آگاهسازی از خدمات ارائه شده بالاخص با استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی و همراهی و تعامل ارزنده با سایر شرکای اجتماعی تاکید کرد.

رضایی در بخش دیگر از سخنان خود مطالبه گری و فرهنگ سازی به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات را ازجمله ضروریات امروز جامعه دانست و گفت: برطرف کردن و یا کاهش دغدغه های ولی نعمتان سازمان از جمله اهدافی هستند که همه ما باید در قبال این وظایف و امورات محوله از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم.

وی مراکز، انجمن‌ها و موسسات تحت حمایت را  بازوان اجرایی در بهبود شرایط و تسهیل امورات مربوط به افراد جامعه هدف یاد کرد وگفت: برای دستیابی به اهداف سازمانی و کسب رضایت الهی و رضایت ولی نعمتان ما همواره نیازمند یاری و همت ستودنی شما عزیزیان هستیم.

گفتنی است در ادامه تعدادی از نمایندگان مراکز غیر دولتی و موسسات وابسته به بیان دیدگاهها، نظرات، پیشنهادهای موثر در رابطه با پیشبرد اهداف مورد نظر پرداختند که راهکارهای لازم از سوی مسئول جلسه ارائه گردید.

کد خبر 60754

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد