باهدف کاهش آسیب های اجتماعی در اردبیل

اباصلت ابراهیمی امروز در جلسه مشترک با مدیرکل اداره کل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: تفاهمنامه همکاری در خصوص آموزش مهارتهای زندگی، حقوق شهروندی، رعایت مقررات اجتماعی و ....مابین سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل با اداره کل بهزیستی استان منعقد شد.

وی با بیان اینکه باید با همکاری و بسیج مردمی در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی تلاش کنیم گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل در راستای کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی با نهادهای اجتماعی همکاری خود را روز به روز تقویت خواهد کرد.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل ادامه داد: اجرای طرحهایی جهت کاهش آسیبهای اجتماعی، برگزاری برنامه های نشاط آور برای آحاد مردم، برگزاری کارگاههای آموزشی جهت رشد و تعالی خانواده و مشاوره های ازدواج و ... از جمله مفاد این تفاهنامه همکاری است که امروز منعقد شد.

ابراهیمی همچنین با بیان اینکه محله محوری رویکرد برنامه های فرهنگی و اجتماعی شهرداری اردبیل است افزود: در راستای این تفاهنامه کمیته های تخصصی جهت آسیب شناسی مناطق کم برخوردار شهر راه اندازی خواهد شد.

وی همچنین عنوان کرد: ازآنجایی که نابینایان و ناشنوایان نیز دارای حقوق شهروندی هستند و بایستی از برنامه های این سازمان بهره بگیرندخدمات ویژه ای نیز با همکاری انجمن های نابینایان و ناشنوایان برای این قشر از جامعه ارایه خواهد شد.

 حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان نیز در این جلسه تصریح کرد: مهارت آموزی و توانمندسازی خانواده ها بویژه اقشار آسیب پذیر جامعه و افراد در معرض آسیب‌های اجتماعی و ولی نعمتان تحت پوشش بهزیستی جزو اهداف تفاهم نامه ای است که با شهرداری اردبیل منعقد شده است.

وی گفت: بهره مندی از تمامی ظرفیت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل از جمله فضاهای فرهنگی و ورزشی جز برنامه های ما است که در راستای کاهش آسیب های اجتماعی همکاری دوجانبه با شهرداری اردبیل خواهیم داشت.

کد خبر 60387

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد