برگزاری آیین بدرقه دختران برگزیده زیارت اولی به مشهد مقدس

با حضور مسئول نمایندگی سپاه حضرت عباس(ع)، مدیرکل امور اجتماعی و امور بانوان استانداری، مسئول گروه جهادی گفتمان ناب، بسیج سازندگی، مدیرکل بهزیستی استان و هیات همراه تعداد ۳۸ نفر از فرزندان بهزیستی به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، به همت گروه جهادی گفتمان ناب و همراهی سپاه حضرت عباس(ع) استان تعداد ۳۸ نفر از دختران برگزیده زیارت اولی بهزیستی طی آیینی معنوی به آستان مقدس شمس الشموس علی بن موسی الرضا (ع) به مدت ۶ روز اعزام شدند.

 در این آیین رضایی مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به برخی از خدمات ارائه شده به فرزندان تحت حمایت بهزیستی خاطر نشان شد: هم اکنون تعداد ۲۰۰ نفر از دختران وپسران تحت حمایت بهزیستی از خدمات متنوع و متعددی از بدو ورود به بهزیستی تا بعد از ترخیص دریافت می کنند.

مدیرکل بهزیستی استان ادامه داد: برای اینکه بتوانیم این فرزندان را در مسیر درست هدایت کنیم و راهنمای خوبی برای آنان بوده در فضای تربیتی خوبی قرار دهیم لازم است که در این خصوص هدف گذاری های خوبی برای رسیدگی به نیازهای فرزندان داشته باشیم.

وی افزود: بر همین اساس برنامه های مختلف فرهنگی، اردویی، علمی، تحصیلی و زیارتی برای پرکردن اوقات فراغت این فرزندان در تابستان پیش رو در نظر گرفته شده است بویژه که امسال با همت معاونت امور اجتماعی و گروههای جهادی و بارویکرد قرآنی برنامه های متنوعی در شرف انجام می باشد.

رضایی در پایان از کلیه فرزندان و زائران بار اولی مشهد الرضا خواست تا ضمن همراهی کامل با گروه جهادی گفتمان ناب، نسبت به رعایت پوشش کامل، حفظ حجاب و عفاف و همچنین آداب سفر و زیارت اهتمام جدی بعمل آورند.

شایان توجه است: در کنار زیارت مضجع نورانی امام هشتم برنامه های فرهنگی، ورزشی و بازدید از مجموعه های مختلف حرم مطهر رضوی نیز برای استفاده دختران اعزامی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 60255

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد