دیدار نخبگان و تشکلهای افراد دارای معلولیت با استاندار کرمان

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان تشکلها ونام آوران عرصه های علمی هنری و ورزشی جامعه معلولین استان کرمان با حضور علی زینی وند استاندارکرمان، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، جلالی معاون سیاسی امنیتی استانداری ، مدیران کل اجتماعی استانداری ، ورزش و جوانان ، رئیس پلیس پیشگیری وعلیرضا وحیدزاده سرپرست اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست علی رضا وحید زاده سرپرست اداره کل بهزیستی استان کرمان با مهم خواندن ارتباط درونی طیفهای مختلف جامعه معلولین با یکدیگر واستخراج مطالبات بحق وقانونی مشترک در کنار ارتباط منظم وبرنامه ریزی شده با مسئولین ارشد واجرایی استان گفت : ایت ارتباط های دو سویه میتواند ضمن به اشتراک گذاشتن توانمندیها و کشف کمبودهای موجود در نهایت منجر به طراحی واستخراج راهکارهای علمی ومدون برای شکوفایی استعدادها و استفاده از توانمندیهای افراد دارای معلولیت در راستای ارتقا سلامت ورفاه اجتماعی گردد

وی افزود : بهزیستی همچون گذشته  برای هرگونه همکاری وهمراهی در این راستا آمادگی خود را اعلام میدارد

علی زینی‌وند استاندار کرمان در دیدار با تشکل‌ها و نخبگان افراد دارای معلولیت استان که با مشارکت استانداری، بهزیستی و تشکل آوات برگزار شد، بر پیگیری اجرای قانون جامع حمایت از حقوق معلولان تصریح کرد و افزود: اجرای الزامات اداری در رابطه با حمایت از معلولان در ارزیابی مدیران مورد توجه قرار گیرد. 

وی همچنین از پیگیری مسائل مرتبط با مسکن معلولان و افراد تحت پوشش بهزیستی در جلسات شورای مسکن و کمک خیران در این زمینه نام برد و گفت: تشکل‌ها، مصوبات شورای مسکن در رابطه با معلولان را پیگیری کنند.

استاندار کرمان در خصوص تقدیر استان از قهرمانان پارالمپیک نیز گفت: این برنامه دغدغه جدی خودمان هم هست و متاسفانه به تاخیر نیز افتاده است و مطمئنا به زودی برنامه‌ای در خور شان آنها برگزار می‌شود. 

زینی‌وند مناسب سازی شهری را در حل مراجعات عمومی افراد دارای معلولیت مورد تاکید قرار داده و اذعان کرد: کمیسیون مناسب سازی در استان و شهرستان ها شکل گرفته و مصوبات با قاطعیت در ادارات اجرایی گردد. 

استاندار کرمان اظهار داشت: همه دستگاه‌ها و فرمانداری‌ها باید مشاور امور معلولان داشته باشند تا با اشراف

 قشر از جامعه باشند. 

زینی‌وند ابراز داشت: استعدادهای خوب معلولان باید به کمک دولت آمده و محدودیتی برای انتصاب معلولان در سمت‌های ستادی و اجرایی نیست.

در ادامه حضار به معرفی خود پرداخته ونمایندگان تشکلها به طرح مسائل ونقطه نظرات خود پرداختند

شایان ذکر است در پایان این نشست استاندار و سرپرست بهزیستی استان کرمان به اهدای لوح از معلولان حاضر در این نشست تقدیر نمود و سپس حضار پس از اقامه نماز جماعت در ضیافت افطار شرکت نمودند.

دیدار نخبگان و تشکلهای افراد دارای معلولیت با استاندار کرمان

دیدار نخبگان و تشکلهای افراد دارای معلولیت با استاندار کرمان

کد خبر 56475

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد