حضور معاون سیاسی ،اجتماعی استاندار در جمع کودکان تحت سرپرستی بهزیستی

معاون سیاسی ،اجتماعی استاندار خوزستان به همراه سرپرست و معاون امور اجتماعی بهزیستی در اولین روز ماه مبارک رمضان با حضور در مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست جواد الائمه (ع) در اهواز ، ضمن اقامه نماز مغرب و عشاء ،در فضایی صمیمی در کنار کودکان تحت سرپرستی بهزیستی، افطار را صرف کردند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در این مراسم بیان کرد: امروز توفیق پیدا کردیم  در موسسه خیریه حضرت جواد الائمه (ع) که توسط خیرین و مدیریت خوب اداره کل بهزیستی  نگهداری تعدادی از بچه های عزیز ی که بی سرپرست هستند   را به صورت شبانه  روزی بر عهده دارند ،حضور پیدا  کنیم.

رضا نجاتی  گفت: بهزیستی وظیفه خطیری را در راستای نگهداری این کودکان و نوجوانان پاک و بی آلایش  که در گوشه وکنار شهرها و استان وجود دارند  برعهده دارد.

وی افزود: دولت به صورت جدی و با تمام توان ورود پیدا کرده که هم افراد بی سرپرست  را ساماندهی و هم فقر مطلق  را در جامعه ریشه کن  کند.

نجاتی ادامه داد:خیرین محترمی که امروز در خدمت یکی از این عزیزان هستیم با کمک بهزیستی  در این زمینه فعالیتهای خوبی داشته اند  و از  همه خیرین  عزیز و شرکتهای مستقر در استان  انتظار داریم  که همکاری داشته باشند  چراکه اگر همکاری همه بخش ها نباشد شاید این کارهای خیر ابتر بماند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان   بیان کرد: با توجه به اعتبارات محدود بهزیستی  نیاز هست که همه شرکتها و خیرینی که توانایی دارند در این امر خداپسندانه مشارکت کنند و دعوت می کنیم از خیرین نوع دوست  که از مراکز بهزیستی و از محلهای نگهداری این نوگلان که آینده سازان این مملکت هستند و خدماتی که  در این مراکز ارائه می شود بازدید کنند   و اگر از نزدیک شاهد کارهای خوبی که توسط خیرین در این مراکز  انجام می شود  ، قرار بگیرند یقینا اشتیاق پیدا خواهند کرد .

وی در پایان  افزود: توجه دولت در این امر جدی است و تاکیدات مقام معظم رهبری هم در همین راستا و مقابله با فقر مطلق است که وظیفه داریم در این مسیر قدم برداریم.

سرپرست بهزیستی استان خوزستان بیان کرد: این برنامه در راستای اجرای طرح ضیافت  مهربانی رمضان  و به منظور اشاعه فرهنگ خیر خواهی و نوع دوستی و تکریم  ایتام  و نیازمندان برگزار و به یاری خدا تا پایان ماه مبارک رمضان  به اتفاق مسئولان  در همه شهرهای استان ، ضیافت افطاری در کنار  جامعه هدف برگزار خواهد شد.

مهران کریمیان ضمن اشاره به برنامه های بهزیستی در ماه مبارک رمضان ،افزود: برنامه توزیع سبدهای معیشتی و برگزاری جشن گلریزان از جمله برنامه هائیست که توسط بهزیستی در سراسر استان اجرا خواهد شد.

وی در پایان عنوان کرد:  12 مرکز نگهداری  کودکان بی سرپرست غیر دولتی  ،اهواز 6مرکز،آبادان 1 مرکز،بهبهان1 مرکز ،دزفول2 مرکز،شوش 1 مرکز ،شوشتر 1 مرکز و یک مرکز شیرخوارگاه دولتی  در اهواز ،تحت نظارت بهزیستی خوزستان  از 218 کودک   مراقبت می کنند.

کد خبر 54669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد