بهزیستی استان خراسان جنوبی حامی ورزش معلولین است

حسن شرفی سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی در مراسم اختتامیه ششمین دوره از مسابقات شطرنج آزاد جام خاوران گفت: شرکت ۱۳ فرد دارای معلولیت در این مسابقات نشان از توانمندی و اعتماد به نفس بالای اسن عزیزان دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی حسن شرفی سرپرست این اداره کل عصر روز گذشته درحاشیه مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات شطرنج آزاد بین المللی جام خاوران گفت: حضور تعداد  ۱۳ نفر از افراد دارای معلولیت در این مسابقه مهم و سطح بالا، امر بسیار پسندیده ایست که نشان از اعتماد به نفس بالای این عزیزان دارد.
وی افزود اداره کل بهزیستی به طور جد در حمایت از ورزش افراد دارای معلولیت استان خراسان جنوبی و دیگراستانهای شرکت کننده، در پشتیبانی مسابقات ورود کرده و حمایتهای لازم را انجام داد.
سرپرست بهزیستی استان عنوان داشت:اداره کل بهزیستی در صورت برنامه ریزی مناسب آمادگی خود را برای مشارکت در برنامه های فرهنگی ورزشی دستگاه‌های متولی که افزایش اعتماد به نفس و ایجاد توانمندی درافرادداری معلولیت را به دنبال  داشته باشد اعلام میدارد.
گفتنیست در پایان این مراسم باحضور تعدادی از مسئولین استانی از نفرات برتر و متولیان برگزاری با اهدای لوح و هدیه تقدیر شدند.

کد خبر 54481

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد