مدیرکل بهزیستی مازندران از منطقه آسیب ۷۵ دستگاه شهرستان ساری بازدید کرد

دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران در راستای اجرای طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کشور از منطقه آسیب ۷۵ دستگاه شهرستان ساری بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ دکتر فرزاد گوهردهی ، مدیرکل بهزیستی مازندران در حاشیه بازدید از منطقه آسیب و کم برخوردار ۷۵ دستگاه ساری به اقدامات انجام شده بهزیستی اشاره کرد و گفت : با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر محرومیت زدایی و توانمندسازی محلات کم برخوردار کشور این طرح اجرایی شده است.

وی با تاکید بر بکارگیری همه ظرفیت ها برای اجرای بهتر این طرح ، افزود : با توجه به تاکید رئیس جمهور محترم مبنی بر ریشه کنی فقر ، سازمان بهزیستی به عنوان دستگاه حمایتی با استفاده از همه توان و ظرفیت خود در راستای رفع مشکلات جامعه هدف  بهزیستی تلاش می کند.

شایان ذکر است ؛ طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کشور با هدف شناسایی گروه های هدف ، نیاز سنجی مشکلات منطقه به ترتیب اولیت ها ، آشنایی با عملکرد مثبت زندگی، جامعه هدف اورژانس اجتماعی، پیشگیری از اعتیاد ، مصاحبه های فردی و بررسی مشکلات برخی از افراد منطقه و برگزاری کارگاه و جلسات آموزش مهارتهای زندگی، فرزندپروری، کنترل خشم، مهارت نه گفتن و ... در منطقه آسیب ۷۵ دستگاه ساری به عنوان پایلوت این طرح در استان اجرا شده است.

کد خبر 53347

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد