ارائه حداکثری خدمت در حداقل زمان نیازمند برخورداری از ظرفیت منابع قوی است

رئیس سازمان بهزیستی کشور در جلسه شورای اداری بهزیستی استان همدان، گفت: سازمان بهزیستی کشور باید در جایگاه اصلی خود قرار گیرد و از ظرفیت منابع قوی برخوردار باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «علی‌محمد قادری» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به همراه «علیرضا انجلاسی» مشاور رئیس سازمان و مدیرکل حوزه ریاست و «سید محمدجواد حسینی» مشاور رئیس سازمان در امور توسعه و نظارت بر برنامه‌ها، عصر دیروز وارد همدان شدند و در جلسه شورای اداری بهزیستی استان حضور یافتند.

«علی‌محمد قادری» رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه خدمت به جامعه هدف از الطاف خدواند است که برعهده اینجانب گمارده شده است، گفت: تکریم ارباب و رجوع ماهیت مجموعه بهزیستی است؛ لذا عشق در گفتار و رفتار با جامعه هدف باید افزایش پیدا کند تا بهتر به نتیجه مطلوب برسیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: باید در این فرصت محدود که در اختیار داریم بتوانیم خدمات شایسته‌ای ارائه و به سرانجام برسانیم.

وی، تصریح کرد: ۱۱ سال پیش به عنوان مدیرکل بهزیستی همدان مشغول بکار بوده‌ام و بار دیگر توفیق شد به عنوان خدمتگزار در خدمت شما باشم تا با استفاده از فرصت‌های اندکی که در اختیار داریم با حداقل امکانات حداکثر خدمات را ارائه دهیم.

قادری با بیان اینکه سازمانی که در حداقل زمان حداکثر خدمات را به مردم ارائه می‌دهد باید از ظرفیت منابع قوی برخوردار باشد، گفت: سازمان بهزیستی کشور باید در جایگاه اصلی خود قرار گیرد و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک به لطف الهی و فضل اهل بیت(ع) در این فرصت محدود اقدامات تحولی صورت گیرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پایان بر تقویت مصوبات قانونی پیگیری ارتباط با استان‌ها و شهرستان‌ها تاکید کرد.

در ادامه این جلسه، «علیرضا انجلاسی» مشاور رئیس سازمان و مدیرکل حوزه ریاست بهزیستی کشور، گفت: فلسفه حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور در مجموعه‌های استانی دیدار چهره به چهره با همکاران است و پیشنهادات و نقطه نظرات در راستای پیشبرد اهداف سازمانی اخذ می‌شود.

کد خبر 52317

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد